עסקי ספורט

טיילור סוויפט כמו שלא ראיתם: הנשיקה הלוהטת והטירוף ביציע | צפו

למרות שגמר הפוטבול הענק סיפק לנו דרמה מותחת בו קנזס סיטי קטפה את התואר, אך מי שגנבה את ההצגה אתמול הייתה דווקא הכוכבת טיילור סוויפט, שבאה לתמוך בבן זוגה השחקן, טראוויס קלסי
מערכת ice | 
טיילור סוויפט בהופעה (צילום מתוך האינסטגרם)
ערב הסופרבול הוא אחד הערבים המהנים והחשובים לציבור האמריקאי, בו הוא נוהג כביום חג של ממש. מדינה שלמה הייתה מרותקת למסך הטלוויזיה הלילה (שני) וצפו במשחק הגמר מגיע להארכה, שאף היא הוכרעה רק בשניות הסיום שלה.
בסיום המשחק קנזס סיטי יצאה עם ידה על העליונה וזכתה בתואר בפעם השנייה ברציפות. כמובן שלמשחק קדם טקס מרהיב עם פרסומות ענק ואמנים שבאו להרים את האדרנלין, הגבוה גם כך, ביציעי האצטדיון.

ברקע השואו הגדול והמשחק המותח, מי שלא לאט גנבה את ההצגה והבוקר הרשת מלאה בתמונות של מנשקת בלהט את בן זוגה, היא הזמרת המצליחה טיילור סוויפט, שבאה לתמוך בבן זוגה, טראוויס קלסי המשחק בקנזס סיטי.
 
סוויפט אף נתפסה בעדשת המצלמה ברגע הבקעת השער של קבוצתו של בן זוגה, ונראית בטירוף של ממש עם חברותיה שהיו לצידה. הן נראו צוהלות כאחרונות האוהדים ולא יכולות לעצור את שמחתן המתפרצת.
 
כאמור, התמונות מהנשיקה הלוהטת שנתנה סוויפט לבן זוגה על כר הדשא בסיום המשחק, מציפות את הרשת וכיאה לעידן הרשתות החברתיות, מאות מיליוני אנשים כבר נחשפו אליהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה