ויראלי

בריטני ספירס תגרום למשבר בנישואים? "התמזמזתי עם בן אפלק בלילה"

בריטני ספירס, משמיכה להוציא סיפורים מהעבר, והפעם חשפה כי היא "התמזמזה" עם בן אפלק, בן זוגה של ג'ניפר לופז: "לעזאזל זה מטורף. הלוואי שהייתי יכולה לספר לכם את הסיפור שקרה לפני זה"
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום shutterstock)
בריטני ספירס, אחת הכוכבות הגדולות ביותר בהיסטוריה, מדאיגה בשנים האחרונות את המעריצים שלה כשהיא נחשפת בשערורייה אחר שערורייה, כמו גם מצבה הנפשי שמדאיג את כל הקרובים אליה.
ספירס מעלה לאחרונה המון פוסטים וסטורים מדאיגים באינסטגרם, ובנוסף לכך גם החלה לחשוף כל מיני סיפורים אפלים מהעבר. אחד מהם היא חשפה עם סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה כי היא התמזמזה עם בן אפלק, בן הזוג של ג'ניפר לופז, תקופה קצרה אחרי שהשניים התחתנו בפעם השנייה וחזרו אחרי מספר שנים בהם לא היו יחד באחד הקאמבקים המפוארים שהיו בהוליווד. אבל האם בריטני תגרום למשבר ביחסים בין השניים?
בסטורי שהעלתה ספירס היא הוסיפה תמונה שלה, של בן אפלק ושל הזמרת דיאן וורן, משנת 1999, וכתבה: "תמונה מגניבה שלי ושל בן אפלק ודיאן וורן לפני הרבה שנים. הוא שחקן כל כך מדהים. האם נכשלתי כששכחתי לספר שהתמזמזתי עם בן באותו לילה? בכנות שכחתי מזה. לעזאזל זה מטורף. הלוואי שהייתי יכולה לספר לכם את הסיפור שקרה לפני זה חברים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה