ויראלי

בריטני ספירס חושפת: "נכנסתי להריון מג'סטין טימברלייק, הוא רצה שאפיל"

חלקים מהספר של בריטני ספירס נחשפו, שם היא חשפה כי היא נכנסה להריון מג'סטין טימברלייק ונאלצה לעשות הפלה כי הוא לא רצה את הילד: "אני בטוחה שאנשים ישנאו אותי על זה אבל הסכמתי לא להביא את התינוק הזה. ג'סטין לא היה בטוח שהוא רוצה להיות אבא ואמר שהוא לא מוכן להכניס תינוק לחיים שלנו"
מערכת ice |  2
בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק (צילום shutterstock)
בריטני ספירס, אחת הכוכבות הגדולות ביותר בעולם, נמצאת בתקופה לא פשוטה מבחינה נפשית, כשהיא מדאיגה מאוד את כל הסובבים אותה. לאחרונה הודיעה בריטני כי היא מוציאה ספר אוטוביוגרפיה על חייה בשם "The Woman In Me", שם היא חושפת סיפורים מרתקים במיוחד.
אחד מהם הוא על ג'סטין טימברלייק, עמו יצאה במשך שלוש שנים כשהיו לאחד הזוגות הנוצצים ביותר בתעשיית הבידור האמריקאית.  אתר People פרסם כי הגיעו לידיו חלקים מהספר של ספירס, שם טענה כי היא נכנסה להריון מג'סטין טימברלייק ונאלצה לעשות הפלה כי הוא לא רצה את הילד.
ספירס סיפרה: "חלמתי על לבנות משפחה". ספירס סיפרה על ההפלה עברה: "זאת הייתה הפתעה, אבל בשבילי, זאת לא הייתה טרגדיה. אהבתי את ג'סטין כל כך, תמיד ציפיתי שנהיה משפחה יום אחד. זה פשוט היה כל כך הרבה יותר מידי מוקדם ממה שציפיתי. הוא אמר שהוא לא מוכן להכניס תינוק לחיים שלנו, שהיינו יותר מידי צעירים".
עוד הוסיפה וסיפרה: "אני בטוחה שאנשים ישנאו אותי על זה אבל הסכמתי לא להביא את התינוק הזה. אני לא יודעת אם זאת הייתה ההחלטה הנכונה, אבל אם זה היה תלוי רק בי, הייתי עושה את זה. אבל ג'סטין לא היה בטוח שהוא רוצה להיות אבא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אהבת חיי
    ערד להב 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב מצד אחד אפשר להבין אותם אבל מצד שני הפלה זה רצח לכל דבר גם אם התינוק עוד לא נולד אבל זה נחשב להרוג מישהו בבטן
    סגור
  • 1.
    שאלה יהיו החדשות עכשיו (ל"ת)
    וויליאם שייקספיר 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור