ויראלי

אופס, היא עושה זאת שוב: בריטני ספירס מתגרשת

לאחר שנה וחודשיים של נישואין בלבד: בריטני ספירס וסם אסגרי נפרדים, על רקע שמועות על בגידה. הנישואין הכושלים התקיימו בזכות ביטול האפוטרופוסות על הזמרת מצד אביה. למזלה של ספירס, היא דאגה להסכם ממון
מערכת ice |  1
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם/ בריטני ספירס)
הזמרת בריטני ספירס ובעלה, סם אסגרי, נפרדו לאחר שנה וחודשיים בלבד של נישואים. לפי הדיווחים אסגרי עזב את הבית בו התגוררו והגיש תביעת גירושין, כשאחת השמועות מדברת על בגידה מצדה.
ספירס פרסמה אתמול (רביעי) תמונה שלה באינסטגרם רוכבת על סוס על החוף, לאחר שכמה רשתות אמריקאיות דיווחו שהקשר מסתיים, ולא התייחסה לשמועות. בריטני (41), ואסגרי (29), נישאו בטקס בביתו של הזמר האמריקאי בלוס אנג'לס ביוני 2022, כעשרה חודשים לאחר שהתארסו. השניים הכירו בשנת 2016, כאשר אסגרי כיכב באחד הקליפים של הכוכבת.

החתונה התקיימה בזכות ביטול האפוטרופוסות על ספירס מצד אביה, שלדבריה אסר עליה להתחתן או להביא ילדים לעולם. ולמי שדואג לצד הכלכלי: הזמרת העשירה מגובה בהסכם ממון.
בחתונה בזמנו נטלו חלק בין היתר דרו ברימור, סלינה גומז, מדונה ופריס הילטון. במאי בשנה שעברה, בני הזוג חשפו שספירס עברה הפלה. ספירס הייתה נשואה בעבר לקווין פדרליין, עימו הביאה לעולם את שני הבנים המתבגרים שלה, שון וג'יידן. היא גם הייתה נשואה לג'ייסון אלכסנדר ב-2004, אבל למשך 55 שעות בלבד.
 
כבר לפני כשלושה חודשים נפוצו שמועת על פרידה של ספירס ואסגרי, בעקבות סרט תיעודי שטען לאלימות של ממש מצד הזמרת. הסרט בשם Britney Spears: The Price of Freedom הוכן על ידי TMZ ושודר ברשת פוקס האמריקנית, וחושף כי הזמרת ובעלה, הצעיר ממנה, נקלעים לעתים קרובות לוויכוחים קשים – עד כדי כך שהאבטחה נאלצה להתערב. 
TMZ דיווחו בעבר כי כוכבת הפופ צורכת משקאות המכילים קפאין בכמויות גדולות עד שלפעמים היא נשארת ערה במשך שלושה ימים רצופים. לפי הדיווחים, ספירס שותה רד בול, צלסיוס, קפה ותה שן הארי "כמעט ללא הפסקה".
 
אסגארי מצדו תקף את יוצרי הסרט ופרסם באינסטגרם שלו: "זה מגעיל לחלוטין שאנשים שהיו בחייה באותה תקופה, כשלא יכלה להשמיע את קולה, הלכו וסיפרו את הסיפור שלה כאילו הוא שלהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל שעשתה הסכם ממון. למה בכלל צריך?
    חיים 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה בית המשפט מניח שברגע החתונה, כל מה שהיה לצד העשיר עובר לעני? תעשו ההפך. כל צד משאיר מה שהיה לו, אלא אם קיבל מתנה מפורשת מהצד העשיר?
    סגור