ויראלי

עמית סגל באמירה חריגה: "מופקרת, שישלחו אותה חזרה"

לאחר שחברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב צייצה בעקבות גל שמועות בנוגע לאסון בעזה: "אולי די להטריף את הציבור שאחוז דאגה נוראית? שימו קץ לשמועות והוציאו הודעה, גם אם היא הודעה חלקית", מגיש 'פגוש את העיתונות' תקף וכמובן שחטף ממנה בחזרה: "השופר מס. 2 המגלומן, הימני מחמד"
מערכת ice |  5
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמירות לא שגרתיות יצאו אמש (שלישי) מפרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', עמית סגל  שתקף באופן חריף את חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב לאחר שצייצה בעקבות גל שמועות בנוגע לאסון בעזה: "אולי די להטריף את הציבור שאחוז דאגה נוראית? שימו קץ לשמועות והוציאו הודעה, גם אם היא הודעה חלקית. אנחנו בשנת 2024. אין לקבל שהציבור יקבל ידיעות לא רשמיות בטלגרם".
עוד היא טענה: "דובר צה"ל. אנא גלו רגישות ואחריות. שמועות כמו אש בשדה קוצים כבר שעות. ה' ישמור על חיילנו הגיבורים עזי הרוח". מי שתקף אותה ראשון הה איש העסקים טל לוריא שכתב: "התעוררתי לבוקר מוטרף אחוז דאגה נוראית, בדיוק בגלל הציוץ הזה. את השמועה, קיבלתי מהציוץ הזה. את הידיעה הלא רשמית, הבנתי מהציוץ הזה. חוסר רגישות וחוסר אחריות - הם לב לבו של הציוץ הזה".

עוד טען נגדה: "הציוץ הזה, מסייע להפצת שמועות כמו אש בשדה קוצים. צריך לבקר את צה"ל, חובה על נבחרי הציבור לפעול לפי צו מצפונם, מצופה מהם להיות תקיפים וחדים. אבל את הציוץ הזה, היא היתה צריכה לכתוב אחרי פרסום ההודעה של דובר צה"ל, לא לפני. שהרי אז היא לא שונה מאותם מפיצי שמועות אכזריים".
עיתונאי התאגיד אבישי גרינצייג כתב לגוטליב, "חשבת אולי שהשמועות עוברות כבר שעות כמו אש בשדה קוצים בגלל אנשים חסרי 'רגישות ואחריות' כמוך שמפיצים את השמועות הללו?", סגל כתב על טלי גוטליב, "מופקרת. מקווה שמתפקדי הליכוד ישלחו אותה בחזרה לאן שהיא צריכה להישלח".
‏גוטליב הגיבה לסגל ודבריו החריפים: "אדוני רה"מ אני בטוחה שהיועצים הגרועים שלך לא מספרים לך שהם מתדרכים עיתונאים שופרות שלך לצאת נגדי. השופר מס. 2 המגלומן, הימני מחמד, עמית סגל פנה היום לחברי הליכוד לצאת נגדי כי הדברים שאני רושמת בטוויטר מעצבנים אותו. איך אני מעזה באמת. מבטיחה להמשיך ביתר עוצמה למען העם והארץ שלי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    טלי המופרעת
    יוכי 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגל צודק כשפנה אליה כלשונה. האישה הזו איומה ומקומה בין עברייני מין שאותם יצגה. איפה ביבי, למה הוא לא משתיק אותה. מעניין אם יש בידה משהו נגדו.....
    סגור
  • 4.
    עמית סגל הוא מזמזן לא עיתונאי ימני -מגלומן כמו בנט (ל"ת)
    שוקי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 3.
    גוטליב
    לייסה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נמאסת!! ולחשוב שפעם הייתי בעדך...??????
    סגור
  • 2.
    גוטליב
    חיסה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נמאסת!!
    סגור
  • 1.
    שהוא יפוטר אם לא יתרצה בפניי ממלכת השמאל החולני בתקשורת
    איימו על עמית 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ירד לנו ממך וטלי ראשת ממשלה בקרוב
    סגור