ויראלי

בשעה טובה: כוכבת הריאליטי חשפה באינסטגרם היריון ראשון

משפיענית הרשת ופליטת הריאליטי ירדן ויזל, בישרה בפני עוקביה כי היא ובעלה מצפים לילד ראשון. את הידיעה היא העלתה לאינסטגרם לצד תמונה מרגשת בה רואים את  פלג, בעלה, מנשק את תמונת האולטרסאונד 

 

ויזל פרצה לחיינו לפני כשבע שנים בתכנית "המירוץ למיליון" בה השתתפה עם חברתה הטובה אן זיוי, שהתארסה אף היא לפני כשבועיים.

מערכת ice | 
ירדן ויזל ובעלה (צילום אור גפן)
המשפיענית ופליטת הריאליטי "המירוץ למליון", ירדן ויזל בישרה היום (שלישי) בפני עוקביה כי היא ובעלה פלג מצפים לילד ראשון. את הידיעה היא העלתה לצד תמונה מרגשת בה רואים את בעלה, מנשק את תמונת האולטרסאונד.  נזכיר כי ויזל פרצה לחיינו לפני כשבע שנים כאמור בתכנית "המירוץ למיליון" בה השתתפה עם חברתה הטובה אן זיוי, שהתארסה אף היא לפני כשבועיים.
ויזל מגישה בימים אלו בתוכנית הרשת "וואלה תיקתקנו", שמתיימרת להיות הדור הבא של עולם המבזקים בנושאי החדשות, התרבות, הלייף סטייל ועוד. הפורמט נלקח בהשראת סרטוני הטיקטוק הקצרצרים. 
 
על השידוך בין ויזל ובעלה פלד אחראים הדוגמנית בר זומר ובעלה אביב. מלבד השדכנים, לשניים יש חברים טובים רבים מתעשיית הבידור ששמחו מהידיעה כגון: איתי לוי, מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן, דניאל גרינברג, שי מיקה ליאל אלי, נטלי דדון, שר פיטנס, אסי בוזגלו, אוראל צברי, הזוג הנוצץ טיילור מלכלוב ולירן דנינו ועוד רבים.
ויזל היא ממובילות המאבק בסקיני שיימינג, תופעה של ביוש על רקע רזון קיצוני, אשר שונה בהיקף ובהגדרתה משמנופוביה, אך קיימת בהחלט. את ויזל מרבים לשפוט ברשתות החברתיות ולהביע עמדות על גופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה