ויראלי

אייל גולן וגרושתו חוששים לחייהם? זה הצעד הקיצוני שנקטו

לאחר הקאמבק המתוקשר של השניים, גולן מתגורר כעת ברחובות יחד עם גרינברג וילדיהם המשותפים מיאל ורון, והמאבטח שנשכר נמצא מחוץ לביתם בכל שעות היממה כדי למנוע כל מקרה שיכול לקרות ויסכן את חיי הארבעה
מערכת ice |  4
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
על רקע המתיחות ברחבי ישראל, בצל מלחמת 'חרבות ברזל' הזמר אייל גולן וזוגתו דניאל גרינברג שוכרים שירותי אבטחה 24/7, כך על פי דיווח הערב (שלישי) של כתב הרכילות והתרבות של ישראל היום, ערן סויסה.
סויסה הסביר: "ימי המלחמה והתקופה הקשה לא פוסחים על אף אחד ויש גם מי שלא לוקח סיכונים. הזמר, שמלווה במאבטח גם בהופעותיו, שכר שירותי אבטחה שישמרו עליו ועל משפחתו 24 שעות ביממה".

לאחר הקאמבק המתוקשר של השניים, גולן מתגורר כעת ברחובות יחד עם גרינברג וילדיהם המשותפים מיאל ורון, והמאבטח נמצא מחוץ לביתם בכל שעות היממה כדי למנוע כל מקרה שיכול לקרות ויסכן את חיי הארבעה.
ייתכן שאחת הסיבות הייתה השמועה שנפוצה לאחרונה סביב אלמונים שמסתובבים ברחבי הערים הגדולות בישראל ומצלמים בניינים או בתים, כדי לכאורה לאסוף מודיעין לקראת פעולת טרור פנים ישראלית. המשטרה כבר ביקשה להפריך את הטענות וטענה כי אין כל חשש כזה וכל התלונות עד כה נבדקו ולא הולידו דבר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אבטחה מיותרת
    אלי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל, הערבים "מתים" עלייך. נראה לך שייגעו בך? אגב, שכרת מאבטחים גם לאילנית וגם לגב' רודריגז? גם שם יש לך ילדים.... רק השם שומר עלינו. לא לסמוך על שום מאבטח... שתהיה בריא
    סגור
  • 3.
    טיפשים
    חסר 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא חושב שהוא חכם זוג מגעיל מאוד שניהם. .....
    סגור
  • 2.
    הגזימו
    רונית 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגזימו ממש,הזוי
    סגור
  • 1.
    עוד זוג הזויים (ל"ת)
    ליאת 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור