ויראלי

גיא הוכמן בחשיפה מטלטלת: "הרופא שנאשם בייבוא סם אונס, טיפל בי"

הקומיקאי חשף ברשתות החברתיות כי הרופא שנעצר בחשד לייבוא סם אונס ד"ר רשף משולם נגדו הוגש כתב אישום, קיבל אותו בפעם הראשונה ושחרר אותו הביתה, לפני שבדיקה נוספת גילתה לו את הגידול באשכים. נגד הרופא שעבד בבית חולים גדול בארץ הוגש כתב אישום
מערכת ice |  2
גיא הוכמן (צילום יח"צ)

הקומיקאי גיא הוכמן חשף ברשתות החברתיות כי הרופא ד"ר רשף משולם, שנעצר בחשד לייבוא סם אונס, לפני כשבועיים טיפל בו ושיחרר אותו לביתו לפני גילוי הגידול באשך. "טוב, אני בהלם. זה הרופא שקיבל אותי במיון לפני כחודשיים. כשהגעתי עם אשך נפוח ושחרר אותי הביתה" כתב הוכמן בחשבונות שלו.

כזכור, לפני כשבועיים נעצר ד"ר משולם, תושב תל אביב בן 35, אשר ייבא מחו"ל בקבוקונים עם חומר חשוד כסם מסוג סם אונס. שוטרי תחנת יפו בשיתוף עם המכס זיהו משלוח סם אונס, בעקבות כך מיד פתחו בחקירה ותוך זמן קצר הצליחו להגיע לזהות המזמין. ההחלטה על המעצר התקבלה לאחר שפקידי המכס איתרו משלוח חשוד ועירבו את המשטרה. 
מאוחר יותר נחשף ב-N12 כי מדובר ברופא המועסק באחד מבתי החולים הגדולים במרכז הארץ נעצר בחשד לייבוא סם אונס מחו"ל. בעקבות החקירה, ​בלשי תחנת יפו אספו את המשלוח ופשטו על ביתו של החשוד, בביתו נתפסו חומרים נוספים החשודים כסמים מסוגים: שמונה בקבוקונים של סם אונס, אקסטזי, מריחואנה, דוקטור, פטריות הזיה וקטמין. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת יפו. 

לאחר מכן, הועבר הרופא לבית משפט השלום בתל אביב שקבע מעצר בית בתנאים מגבילים שכוללים ערבות, איסור יצירת קשר עם מעורבים נוספים בפרשה למשך חודש וכן התחייבות להתייצב בתחנת המשטרה לפי דרישה. בבית המשפט הסנגור ניסה להצדיק את הימצאות אחד הסמים ברשותו בכך שמדובר ב"ג'ל להסרת ריסים" שהחשוד נעזר בו כאשר הוא מתלבש בדמות אישה.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בטח הוא היה על קטמין שנתן לך את האבחנה השגויה
    כשף מטולם 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קטמין בלאט
    סגור
  • 1.
    לשלול לרופא את הרישיון לאלתר
    רון 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה לתפקיד ,לא רוצה שיטפל בי רופא סוחר סמים
    סגור