ויראלי

לאחר שסתיו קצין נעדרה ממסיבת הניצחון של יובל מעתוק: הסיבה נחשפת

לאחר שלפני עשרה ימים הבריזה ממסיבת הניצחון של יובל מעתוק, למרות שהוזמנה, חושפת הדיירת המדוברת בעונה האחרונה של האח הגדול, סתיו קצין מדוע נעדרה וטוענת כי הוזמנה רק כמה שעות לפני תחילת האירוע
מערכת ice |  1
סתיו קצין (צילום אורן בן חקון/ פלאש 90)

הגמר של האח הגדול אמנם כבר היה לפני שלושה שבועות אבל הריקושטים מהעונה האחרונה ממשיכים להופיע במדורי הרכילות. לפי העיתונאי ערן סוויסה מישראל היום, הדיירת המדוברת של העונה האחרונה, סתיו קצין טוענת כי נעדרה ממסיבת הניצחון של יובל מעתוק משום שהוזמנה רק מספר שעות לפני תחילת האירוע. כזכור המנצחת הגדולה של העונה הזמינה את סתיו למסיבה אך האחרונה בחרה שלא להגיע.

יובל מעתוק התייחסה במסיבת הניצחון שלה לשאלה האם סתיו תגיע ואמרה: "הזמנתי אותה, סתיו הגיבה לזכייה שלי לא בפרופורציה, אבל שיחררתי מזה, זה לגמרי שלה".

קצין בת ה-33 הייתה מוכרת עוד לפני האח הגדול, לאחר שהשתתפה בשנת 2014 בתוכנית הריאליטי "היפה והחנון" אך הודחה יחד עם בן זוגה בשלב מוקדם יחסית ולא זכתה ליותר מ-15 דקות תהילה. אין ספק כי לאור הפופולריות לה היא זוכה והמעריצים הרבים שהלכו איתה בעונה האחרונה, היא תישאר בתודעה הציבורית ובתעשייה יותר מ-15 דקות. יובל מעתוק מצד שני כבר הודיעה שתתרום חלק מכספי הזכייה שלה לעמותת אק"ים בו התנדבה וגם לעמותה בו נמצא אחיה התאום קובי.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוני
    לוני 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העיקר העלילו עליה שהיא לא באה והמבין יבין מי העלילה זאת שהזמינה אותה רק כמה שעות לפני האירוע, ממש טובה ותמימה
    סגור