ויראלי

כוכבת האח הגדול התארסה: הכירו את החתן המיועד

כוכבת האח הגדול לשעבר, הדוגמנית רומי נסט התארסה לבן זוגה אורי אזריהן, בחופשה בעיר קאפרי באיטליה. השניים הכירו לפני שנה וחצי, לאחר שנסט נפרדה מכוכב חתונה ממבט ראשון שי יעקובוביץ', ובהתחלה שמרו בסוד את דבר היחסים
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)

כוכבת האח הגדול בעבר רומי נסט, התארסה במהלך סוף השבוע לבן זוגה בשנה וחצי האחרונות, אורי אזריהן בחופשה זוגית בעיר קאפרי באיטליה. השניים הכירו לפני שנה וחצי לאחר שנסט נפרדה מבן זוגה הקודם, כוכב חתונמי שי יעקובוביץ', בתחילת הקשר זמרה נסט על הזוגיות בסוד.


 

אורי אזריהן בן 34 עובד בהייטק, השניים גרים לאחרונה בבית משותף בתל אביב לאחר שהכירו כאמור לפני שנה וחצי. נסט הופיעה בעונת ה-VIP הלפני אחרונה של האח הגדול לפני ארבע שנים, אך הודחה בשלב מוקדם של התוכנית. בראיון בעבר הגדירה הדוגמנית בת ה-27 את השהות שלה בבית "כהייתי במאדים וחזרתי".
 


 

נסט, הלומדת לתוארראשון במשפטים (שנה שלישית), הגיעה לפני שנה להשקת משרדה של עורכת הדין סיון כהן, ואז אישרה כי היא יוצאת עם מישהו חדש: "אכן, מאשרת. יש לי זוגיות חדשה אבל אני בינתיים אשמור על פרטיותו. הכרנו דרך חברים משותפים, לא מהאוניברסיטה. מה האקס שי יעקובוביץ' יגיד על זה? הוא יפרגן מכל הלב, אנחנו חברים טובים ואני מאחלת לו גם שימצא את האחת שלו. הצעד הבא? לאט לאט לומדים להכיר. מה שצריך לקרות קורה. אני לא אכנס עוד לפרטים אישיים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה