ויראלי

רותם סלע מזועזעת: "מקרה בלתי נתפס ומפחיד, גועל נפש"

מגישת קשת 12, הדוגמנית והשחקנית רותם סלע, במתקפה נגד הממשלה על רקע חשיפת הקשר של הופעתה של קרן פלס להחלטה להדיח את יו"ר יד ושם דני דיין: "ואחרי שלמדנו על המקרה הבלתי נתפס והמפחיד הזה, אל תראו מופתעים שמעכשיו בטקסים ממלכתיים יופיעו רק אמנים שלא התבטאו פוליטית נגד עמדות הממשלה. אכן דמוקרטיה במלוא הדרה"
תום נחום |  2
רותם סלע (צילום יוטיוב/ בנק דיסקונט)
כפי שפורסם בשבוע שעבר שר החינוך, יואב קיש, פועל על מנת לפטר את יו"ר יד ושם דני דיין, על אף שהוא מכהן בתפקיד כשנתיים בלבד. בהמשך, בחדשות 12 נחשפה הסיבה המפתיעה: אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו כעסה רבות על כך שדיין בחר להזמין את הזמרת קרן פלס להופיע בטקס יום הזיכרון ביד ושם לאחר שהתבטאה במספר מקרים נגד הממשלה ונגד קידום השינויים במערכת המשפט וביקשה מלשכת ראש הממשלה לפעול. כעת, מגישת קשת 12, השחקנית והדוגמנית רותם סלע, תוקפת את הממשלה על רקע ההחלטה המדוברת.
סלע כתבה בסטורי שלה באינסטגרם כך: "ואחרי שלמדנו על המקרה הבלתי נתפס והמפחיד הזה, אל תראו מופתעים שמעכשיו בטקסים ממלכתיים יופיעו רק אמנים שלא התבטאו פוליטית נגד עמדות הממשלה. אכן דמוקרטיה במלוא הדרה. גועל נפש", זאת בצירוף של אימוג'י מקיא.
כבר בתחילת הקדנציה של הכנסת הנוכחית, פעלה הקואליציה על מנת להדיח את כלל בעלי התפקידים שמינתה הממשלה הקודמת, בנט-לפיד. עם הזמן הסוגיה נזנחה, אבל עלתה בשנית על סדר היום בחודש אפריל עם הופעתה של הזמרת קרן פלס בטקס הזיכרון של יד ושם.
באותו החודש, במהלך הופעה שקיימה פלס בהאנגר 11, הזמרת לבשה תלבושת של מחאת השפחות וביצעה את שירה "רק אלוהים ישפוט אותי". ההופעה התקיימה בשבוע שבוע נערך הטקס הרשמי ביד ושם. הזמרת אף הופיעה בהפגנה בקפלן. הבחירה בה לטקס ביד ושם העלתה את חמתה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, והיא ביקשה מגורמים בלשכת ראש הממשלה לטפל בנושא.
בלשכתו של נתניהו ידעו מראש כי החוזה עם הזמרת נחתם זמן רב לפני שהביעה את תמיכתה במחאה. אבל, דאגו לפנות ליד ושם לפני הטקס ולוודא שיימנעו פרובוקציות במהלכו. גורם בלשכת ראש הממשלה סיפר כי דני דיין לא הצליח ליישר את ההדורים מול הלשכה ולכן הוחלט שם להדיחו מהתפקיד בטענה ל"ליקויים בניהול". כך, אחד התפקידים החשובים בעולם היהודי עומד בצל סערה בשל ומטעם משרד ראש הממשלה נמסר כי הפרסום שקרי, לא היה ולא נברא.
לאחר שסערה פורסמה לראשונה הזמרת הגיבה לפרסומים וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "סליחה, זה גדול עליי. בחיים לא הייתי מאמינה שיום אחד אכנס למאקו כדי להתעדכן שהכול קורה מחר עם הלימודים כמתוכנן וזאת הכותרת שתחכה לי. בדקתי, זה לא לילה אחד באפריל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עדיף שתשתקי, כך יש סיכוי שמישהו בטעות יחשוב שאת חכמה. (ל"ת)
    ישראל 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    הוא במלדבים
    ZB 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שהוא מכחיש פיטורים אמת יצוקה בסלע רותמת את שידורי הברק מקהיר בוחנת כליות ולב יודעת יותר מכולם אל תסתכלו בקנקן
    סגור