רכילות עסקית

קרן פלס תורמת: זה האירוע הענק בו הופיעה

הזמרת, יחד עם שי המבר, הופיעו בערב ההוקרה השנתי - LATET LIVE עבור המתנדבים והשותפים לדרך של לתת

מערכת ice | 
קרן פלס (צילום שי פרנקו)
אתמול (ראשון) התקיים ערב ההוקרה השנתי - LATET LIVE עבור המתנדבים והשותפים לדרך של לתת, התורמים מזמנם האישי ומאפשרים את פעילות הארגון למען אוכלוסיות מוחלשות. האירוע התקיים ב-אמפי תיאטרון וואהל בפארק גני יהושע. בערב שכולו הוקרת תודה הופיעו על במה אחת קרן פלס ושי המבר למען המתנדבים והשותפים לדרך של ארגון לתת.
ארגון לתת פועל לצמצום העוני, על ידי סיוע לאוכלוסיות במצוקה על בסיס אוניברסלי ושוויוני, הנעת החברה האזרחית לערבות הדדית ונתינה והובלת שינוי בסדר העדיפויות הלאומי. הארגון מפעיל כ-30,000 מתנדבים המבצעים יחד כ-450,000 שעות במסגרת תכניות ההתערבות שמפעיל לתת, בתחומים שונים: איסוף, מיון, אריזה וחלוקת מזון כארגון גג ובנק מזון ארצי, סיוע לניצולי שואה נזקקים והשתתפות בפעילויות ארגון "נוער לתת.

קרדיט צילום: שלומי מזרחי
השנה הופיעו קרן פלס ושי המבר מול 1,200 המתנדבים והשותפים של ארגון לתת שהשתתפו באירוע. במהלך הערב צוינו 12 המתנדבות והמתנדבים המצטיינים ל-2022-2023, בהנחייתה של רוני דואני, שעושה זאת זו השנה השלישית, בהתנדבות מלאה.

ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת: "המתנדבים והשותפים לדרך של ארגון לתת הם הדלק שמניע את הארגון, ובזכותם אנחנו יכולים להעניק סיוע ולהקל את חייהן של עשרות אלפי משפחות שחיות בעוני ובאי ביטחון תזונתי. עשייה חברתית והטמעת ערכים של ערבות הדדית, התנדבות ונתינה נמצאים בקונצנזוס ויכולים לחבר את חלקי החברה הישראלית, שנמצאת במשבר עמוק. על זה בטוח אפשר להסכים – להיות ישראלי זה לתת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה