ויראלי

מה קורה בין כוכבת הריאליטי לכדורגלן העל הצרפתי?

פליטת העונה השנייה של "האח הגדול" ירדן אדרי מבלה את הימים האחרונים בעיר האורות במחיצת אחד מהספורטאים הגדולים בעולם. תמונה שהעלתה לאינסטגרם חושפת הוזמנה לצפות בתא הכבוד. אז איך השניים הכירו?
מערכת ice |  1
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
יוצאת תוכנית המציאות "האח הגדול" הדוגמנית ירדן אדרי הפכה כבר מזמן לאחת מכוכבות הרשת המדוברות בישראל. על פי דיווחים, אדרי נמצאת עתה בפריז, בביקור מפתיע במיוחד. אדרי הוזמנה לעיר האורות על ידי אחד משחקני הכדורגל החזקים בכל הזמנים,  קפטן נבחרת צרפת וחלוץ קבוצת פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. 
 
מקורביה של אדרי, סטודנטית לאמנות ולמוזיאולוגיה מקריית מוצקין, שיתפו את כלי התקשורת בפרטים, והיא עצמה העלתה כמה תמונות לחשבון האינסטגרם שלה, כאשר באחת מהן אדרי עונדת צמיד מיוחד שהוענק למשפחה ולחברים שצופים במשחקי כדורגל מתא הכבוד. על פי פרסום ב"וואלה! סלבס", השניים ככל הנראה בילו יחד לאחר המשחק באותה המסעדה.
 

חבריה של פליטת הריאליטי מספרים כי השניים הכירו לראשונה במסיבת יום העצמאות האמריקאי שהתקיימה בניו יורק בחודש שעבר, בנוכחותם של מיטב סלבריטאי העולם, ביניהם ג'סטין ביבר וקים קרדשיאן. אדרי ידועה באהדתה לקבוצת הכדורגל מכבי חיפה, והיא אף נוהגת לפקוד את אצטדיון הקבוצה סמי עופר לעיתים קרובות. לא מדובר במפגש הראשון שלה עם כדורגלן: לפני כשנתיים פגשה בחופשת קיץ את קלווין פיליפס, כוכב מנצ'סטר סיטי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעקוב זיו
    נחמה מורדוך 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה אדרי נותנת בתמורה ???
    סגור