ויראלי

הזמר הוותיק בסערה אנטישמית: מדוע פרסם תמונה של צלב קרס?

מגן דוד או השרוכים של נעלי השוטרים? הזמר הוותיק אפרים שמיר בתגובה מזעזעת לסערת טענות העצור משועפאט ששוטרים הטביעו על פניו סימן של מגן דוד - כאשר העלה לפייסבוק את תמונת נעלי השוטרים עם סימן של צלב קרס בשרוכים במקום מה שדומה לחצי מגן דוד
תום נחום |  2
הופעה (צילום Pixabay)
תיעוד שעלה לרשתות החברתיות ביומיים האחרונים ובו תמונת פניו של צעיר תושב מחנה הפליטים שועפאט שנעצר בחשד להסתרת סמים בביתו וטוען להתעללות מצד השוטרים בטענה שהטביעו על פניו סימן של מגן דוד, בעוד במשטרת ישראל טוענים כי הסימן שנראה על פניו של הצעיר אינו נסיון להטביע על פניו מגן דוד, אלא סימן של נעל משטרתית. 
כתב 'הארץ' ופאנליסט 'הפטריוטים' לשעבר, ג'וש בריינר, הגיב לנושא וכתב: "אז מגן דוד או השרוכים מנעל השוטר? הדבקתי את תמונת הפגיעה הקשה בפניו של העצור על תמונת הנעל של השוטר בוידאו. כמו שאפשר לראות, הפגיעה מתאימה לברזל שבנעל מימין, אבל לא מתאימה על פניו לקו המחבר שבאמצע. דבר אחד ברור: אירוע אלימות קשה כמו זה חייב להיחקר בדחיפות. איפה מח"ש לעזאזל?".

ינון מגל הגיב לנושא בשידור במהלך תוכניתו ב-103FM ואמר: "אלי לוי אומר שזה ממש לא נכון, בקיצור, עוד פייק. המוח שלכם מפלצתי". חיים לוינסון הגיב: "איך 16 שוטרי מג"ב נמצאים במעצר ואף אחד מהם לא הפעיל את מצלמת הגוף שלו? אני מאמין לתמונה".
מי שהגזים בתגובה שלו ברשתות החברתיות הוא הזמר הוותיק אפרים שמיר, המזוהה בעיקר מחלקו בלהקת 'כוורת' האגדית, ומי שביצע את השירים 'ערב של יום בהיר', 'היא כל כך יפה' ו'שיעור מולדת' שהפכו לנכסי צאן ברזל ולחלק בלתי נפרד מהפסקול של המוזיקה הישראלית ומי שחתום על לא מעט אמירות שנויות במחלוקת בתקופה האחרונה, כולל נגד המפגינים בעד הרפורמה המשפטיתנגד משפחת נתניהו ואפילו נגד אביב גפן, הגיב לסערה והעלה לחשבון הפייסבוק שלו את תמונת נעל השוטר שפורסמה, אך בתמונה ששמיר העלה, במקום סימן של מגן דוד או משהו הדומה לו, הופיע צלב קרס.

התמונה שהעלה אפרים שמיר (צילום מסך מתוך הפייסבוק של אפרים שמיר)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פיכס
    ישראלי הגיוני 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפרים שמיר לא היה מעולם אמן מוערך באמת היום הוא חלול כלום סתם יצור שאין לו מה לתרום בעולם
    סגור
  • 1.
    עם יהודים כאלה מי צריך אוייבים
    רון 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם יהודים כאלה מי צריך אוייבים
    סגור