ויראלי

הכרישה מקשת 12 עוברת בדיקות לשלילת סרטן: "מתחילה להחוויר"

יסמין לוקץ' ממשיכה לעודד נשים לבצע בדיקות ממוגרפיה וגם היא החליטה לעבור בדיקת שד שגרתית כמדי שנה. אשת העסקים העלתה פוסט מסטנפורד, במהלך הנסיעה האחרונה שלה לארצות הברית ובו כתבה: “שוב אני כאן, בחלוק ורוד אופנתי".
מערכת ice |  1
יסמין לוקץ (צילום קשת 12)
רק לפני כמה שבועות, יסמין לוקץ׳, הכרישה של קשת 12, שהתמודדה ב"רוקדים עם כוכבים" חשפה את העבר הרפואי הלא פשוט שלה ועל פי TMI, בתה של בעלת העיתון “ישראל היום", מרים אדלסון, החליטה לעבור בדיקה שנתית שתאושש את מצבה הרפואי.
לוקץ' ממשיכה לעודד נשים לבצע בדיקות ממוגרפיה וגם היא החליטה לעבור בדיקת שד שגרתית כמדי שנה. אשת העסקים העלתה פוסט מסטנפורד, במהלך הנסיעה האחרונה שלה לארצות הברית ובו כתבה: “שוב אני כאן, בחלוק ורוד אופנתי".

היא הסבירה לעוקבים והעוקבות: "עושה את הממוגרפיה השנתית שלי. שוב מחזירים אותי לצילום וגם אולטרה־סאונד, ושוב בדיוק כמו לפני שנה, אני מתחילה להחוויר. מנסה להסיח את הדעת בשיטוט ללא תכלית באינסטגרם וחוזרת לנשום רק כשהרופאה אומרת בחיוך גדול, הכל תקין, נתראה עוד שנה".
לוקץ׳ מסרה ל-TMI על הבדיקה שעברה: ״בדיקות שגרתיות יכולות להציל חיים. רוצו להיבדק!״. כעת אשת העסקים תמשיך בעיסוקיה בארצות הברית שם עיקר הפעילות שלה בעולם ההייטק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתוקה
    אבש 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בריאות:)
    סגור