ויראלי

כוכבת האח הגדול נפרדת: החליטה לעזוב את הארוס

אחרי ש מעיין אשכנזי ובן זוגה הכדורגלן דור חי חמו, חוו משבר בזוגיות לאחר שביטלו את האירוסין, הקאמבק לא צלח ועתה הם נפרדים סופית
מערכת ice | 
מעיין אשכנזי ודור (צילום יחצ אמיר מאירי)
רק לפני כחודשיים דווח כי כוכבת האח הגדול לשעבר, מעיין אשכנזי ובן זוגה הכדורגלן דור חי חמו, חוו משבר בזוגיות לאחר שביטלו את האירוסין. אחרי שהשניים כבר החליטו לשים בצד את המשבר ביניהם ולנסות לחדש את הקשר הזוגי ואף חזרו להתגורר יחד, היום (שלישי) כבר דווח כי הם נפרדו סופית ורשמית.
רק לאחרונה כוכבת הריאליטי צעדה בשמלת כלה, אך בן זוגה לא הגיע כדי לפרגן לה, מה שגם עורר לא מעט ספקולציות לגבי השניים. תצוגה זו התקיימה לפני הופעתו של הזמר אושר כהן בהיכל מנרה מבטחים. 

מי שעוד הגיע לאירוע הם: הזמר עומר אדם ובת זוגו הדוגמנית יעל שלביה, שרית פולק גרושתו של סטטיק, נעמה מריומה, טניה לאורן, ג'ני צ'רוואני, הילה רביבו ועוד. במהלך ההופעה נכחו גם הזמרת המצליחה נועה קירל, הדוגמנית המעושרת סופי מצ'טנר ועוד.
כזכור בתחילת החודש דווח על משבר ביחסיה של כוכבת הריאליטי בת ה-32 עם בן זוגה דור חי חמו הצעיר ממנה, ועל כך שהשניים לקחו פסק זמן מהחיים המשותפים וביטלו את החתונה המתוכננת. אשכנזי ידועה בתור משתתפת "הישרדות" ו"האח הגדול" וניהלה זוגיות מתוקשרת במשך תקופה ארוכה עם הזוכה של העונה השביעית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה