ויראלי

ברק אובמה נחשף במכתב אישי: "שוכב עם גברים בדמיון"

"המוח שלי הוא אנדרוגיני": מכתב שהגיע לידי הביוגרף של נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה, חושף את פנטזיות הנעורים שלו על בני מינו. דיוויד גארו הביוגרף: "לא חדשות מסעירות"
מערכת ice |  4
הנשיא אובמה בראיון לאילנה דיין ב'עובדה' (צילום מסך: קתש, ערוץ 2)
מבוכה לנשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה, כאשר נחשף היום (שבת) בניו יורק פוסט, מכתב שכתב לאקסית שלו משנת 1982, בו הוא מתאר לה כיצד הוא "עושה אהבה עם גברים מדי יום, אבל בדמיון".
המכתב בן יותר מ-40 שנה שנשלח לחברתו לשעבר, עלה מהארכיון לאחרונה לאחר שהביוגרף של אובמה, דיוויד גארו, העניק ראיון ארוך על הנשיא לשעבר. "בקשר להומוסקסואליות", כתב אובמה במכתב, "אני חייב לומר שאני מאמין שזהו ניסיון להתרחק מההווה, סירוב אולי להנציח את הפארסה האינסופית של החיים הגופניים", כתב אובמה, אז בן 21, לחברתו אלכס מקניר בנובמבר 1982.
 
עוד כתב אובמה הצעיר, "המוח שלי הוא אנדרוגיני במידה רבה ואני מקווה להפוך אותו ליותר עד שאוכל לחשוב במונחים של אנשים בכלליות, ולא נשים בניגוד לגברים. אבל, כשאני חוזר לגוף, אני רואה שנעשיתי גבר, ומבחינה פיזית בחיי, אני בוחר לקבל את המקרה הזה."

מקניר, שיצאה עם אובמה במהלך לימודיו באוקסידנטל קולג' בלוס אנג'לס, מסרה את המכתב שהתגלגל לידיו של ההיסטוריון זוכה פרס הפוליצר דיוויד גארו, שהכניס אותם לספרו על אובמה, "כוכב עולה". המכתב נמצא כעת בבעלות אוניברסיטת אמורי, אשר אינה מאפשרת לצלם או להוציא אותו. במקום זאת, חברו של גארו הארווי קלהר תמלל את הפסקאות ידנית ושלח אותן למחבר.
 
אובמה, אב לשתי בנות, נשוי לאשתו מישל מאז 1992. גארו אמר שאין שום דבר חריג בהגיגי הנעורים של אובמה. "אני היסטוריון, לא פסיכולוג, אבל אני חושב שזה לא חדשות מסעירות שלרוב (המכריע?) של בני האדם יש פנטזיות מיניות!" אמר בתגובה לפרסום של ה'פוסט'.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא מפתיע
    י 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהתחשב בעמדותיו הפרוגרסיביות. אם אמריקה לא תתעורר, אז יום אחד הם יתעוררו לטירלול פרוגרסיבי שגם משכב עם בהמה זה משהו נורמלי.
    סגור
  • 3.
    יעע
    נריה 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידוע שאשתו היא גבר
    סגור
  • 2.
    לגיטימי לאהוב מינית גברים כנשים בלי להתבייש (ל"ת)
    אין לי ספק 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סערה בכוס תה
    אלכס 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד כתבה שנועדה לחזק את הקשר בין המפלגה הדמוקרטית לקהילת הלהטבק ותו לו
    סגור