ויראלי

הצל בווידוי מצמרר: "עובר תקופה נפשית לא קלה"

יואב אליאסי התוודה: "המוזיקה זאת הבטן הרכה והחשופה שלי. אני יודע להתמודד עם הכל, חישלתי את עצמי במשך השנים ולא משנה כמה רפש זרקו עליי, באמת למדתי להתמודד ולהילחם חזרה פי אלף יותר חזק ולסיים בחיבוקי אבל במוזיקה אני עדיין פגיע"
מערכת ice |  1
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)

הצל, יואב אליאסי, העלה פוסט נוקב במיוחד לאינסטגרם שלו ודיבר על כל מה שהוא חווה והגדיר זאת כ"שובר שתיקה", כשהוא חושף כי הוא חווה תקופה לא קלה כלל מבחינה נפשית שגובה ממנו מחירים כבדים.

הצל פתח וכתב: "אני חייב לפרוק. אחרי כעשור בו הייתי מוחרם, חזרתי לבמה בכל הכוח והעוצמות עם אח שלי סאבלימינל. פירקנו בחצי שנה ברצף ללא הפסקה את הבמות הכי גדולות בישראל שכל אומן חולם עליהם וזה היה מטורף! אין סם בעולם שהוא יותר ממכר מהבמה ואהבת הקהל אבל גם אין תעשייה יותר פוליטית, רקובה, שיקרית ומלאת אגו ואינטרסים מתעשיית המוזיקה. אין כאן טיפת אמת, אין נחמה, אין אהבה ואין אומנות, פשוט אגו וכסף. זהו".
 



עוד הוסיף: "אני כבר מזמן התנתקתי מהעולם הזה ועכשיו שחזרתי בפול כוח נזכרתי למה ברחתי. אם יכולתי הייתי מספר לכם ופורק הכל אבל לא בא לי לפגוע באומנים עצמם שתכלס הם בסך הכל בובות על חוט ביד מפעיל. אני לא אומר שהאגו לא גרם להם לשכרון כוח ואשליות אני רק אומר שהם הפכו זומבים פאסיבים ומתחת לכל החרא והמניירות הם אנשים טובים ומוכשרים".

הצל המשיך: "בכל מקרה אני עובר תקופה נפשית לא קלה כי המוזיקה זאת הבטן הרכה והחשופה שלי. אני יודע להתמודד עם הכל, חישלתי את עצמי במשך השנים ולא משנה כמה רפש זרקו עליי, באמת למדתי להתמודד ולהילחם חזרה פי אלף יותר חזק ולסיים בחיבוקי אבל במוזיקה אני עדיין פגיע".
עוד טען: "ולרוע המזל אנשים שאני אוהב נפגעים בגללי ולא משנה כמה טוב אני עושה ולכמה אנשים אני אעזור, כמה אני אוכיח ששנים משמיצים אותי בשקרים חסרי ביסוס, עדיין כל מה שיוביל אנשים זה מה אמרו עליי בתקשורת. אז נכון, ממלא במות אבל בתכלס עדיין מוחרם ומושמץ על ידי גורמים מסוימים ואני לא אגיד שזה לא כואב, זה כואב במיוחד כי זה פוגע באנשים שאני אוהב".
לסיום כתב: "בכל מקרה, יש גם המון דברים טובים. אני מודה לה' שנתן לי את הצ'אנס השני לעלות לבמה ושמח שהילדים והמשפחה שלי מסתכלים עליי מהקהל בגאווה. שמח על האהבה והפרגון שאני מקבל מכם. שמח שקובי חזר לחיים שלי ממש התגעגעתי אליו.. ושאנחנו ביחד אנחנו שוב ילדים עם חלום ואני לא אשקר גם הכסף לא רע אבל זה גרם לי להיות פגיע ואת זה אני לא אוהב וזה יושב לי על החזה. חושב הרבה על העתיד. אין לי עוד החלטות. בכל מקרה, אני ואח שלי היקר מופיעים בשבוע הבא בירושלים בחוצות היוצר. אשמח לראות אתכם שם! הייתי חייב לפרוק, תודה שהקשבתם".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נורא. גם לנו גרמת מספיק רע. תהנה. (ל"ת)
    אורח 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור