ויראלי

שירה האס נפרדת בפעם האחרונה: "את רשמית הולכת"

השחקנית הצעירה שעושה את צעדיה הראשונים בקריירה הבינלאומית נפרדה פעם נוספת מאמה - שנה לאחר שמתה ממלחת הסרטן
מערכת ice | 
שירה האס (צילום מתוך הסדרה המורדת)
השחקנית שירה האס שבתקופה האחרונה מפתחת באופן מרשים את הקריירה הבינלאומית שלה נפרדה היום מאמה פעם נוספת, ביום האזכרה לציון שנה לפטירתה. אמה של השחקנית עטורת הפרסים מתה לפני שנה אחרי מאבק במחלת הסרטן רגע לפני הפריצה הגדולה של השחקנית בזירה הבינלאומית.
היום לאחר ציון יום האזכרה הראשון למותה בחרה האס להיפרד פעם נוספת וכתבה לאמה בגעגוע, "תנוחי, תנוחי אמא שלי. בדמעות ולב שבור אני כותבת את המילים האלו, בשקיעה של השמש ביום האזכרה. אומרים שעכשיו את 'רשמית' הולכת, נפרדת. תנוחי בלי כאבים יותר. בשלווה ועם כמה ששורף לי לכתוב את זה- תנוחי בשלום.
"אני נותנת לך ללכת בשבילך בשבילי. תנוחי ומדי פעם תסמני. חוץ מהסימון התמידי שלך שחרוט בלב שלי תמיד. חוץ מהסימון הביולוגי שאני לפעמים רואה בעיניים החומות שלנו ובכמה תמונות אפילו בחיוך. חוץ מבציטוטים שלך שאני חוזרת עליהם כל הזמן, חוץ מהדמעות והכאב השורף. חוץ מהשאיפה האישית הבלתי פוסקת שלי, הנצחית, של להיות פסיק מהאמא ומהאדם שהיית. חוץ מזה, תסמני לי.
 

"בחלומות, בשירים, בחניות בתל אביב שאני פתאום מוצאת אחרי שאני מדברת איתך, בתפקידים, ביצירה. תסמני תאותתי אבל בעיקר תנוחי. אני אוהבת אותך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה