ויראלי

בר רפאלי תחת איום? מעריץ איים ברצח אם לא ייפגשו

המשטרה עצרה אדם, תושב בת ים בתחילת שנות ה-40 לחייו, שחדר לבית המשפחה בהוד השרון ושם לעיני העיניים ההמומות של הנוכחים, ביניהם אחיה און רפאלי, איים כי ייצא למסע רצח אם לא יזכה לפגוש את הדוגמנית לכאורה.
מערכת ice | 
בר רפאלי-קמפיין קרולינה למקה (צילום רפי דלויה)

לכל מקום שהיא הולכת מעוררת הדוגמנית הישראלית בר רפאלי עניין, הטופ מודל הישראלית בת ה-38 כל כך אהובה על ידי המעריצים שלה, עד כדי כך שהיא עשויה לשבור להם את הלב והם יעשו מעשים מטופשים במיוחד.

כך קרה הבוקר (שבת), כאשר המשטרה עצרה אדם, תושב בת ים בתחילת שנות ה-40 לחייו שחדר לבית המשפחה בהוד השרון ושם לעיני העיניים ההמומות של הנוכחים, ביניהם און רפאלי,  איים כי ייצא למסע רצח אם לא יזכה לפגוש את הדוגמנית לכאורה.
על פי ממצאי החקירה במשטרת כפר סבא, לאיש הוסבר כי בר כבר לא מתגוררת בבית משפחת רפאלי. הוא התרצה ועזב את המקום לא לפני שהוא משגר סדרת מסרים מאיימים כי אם לא יפגוש אותה, הוא יפגע בעצמו ובסביבה. האיש ייבדק על ידי אנשי מקצוע כדי להבין אם הוא לוקה בנפשו.
רק לאחרונה הדוגמנית ספגה אש או "מתקפת יהירות" כמו שדווח בעיתון הגרמני הנפוץ "בילד" בגרמניה, כאשר קיבלה 1000 יורו כדי להגיע לאירוע ושוכנה על יד המארגנים במלון יוקרה בעיר, בבוקר האירוע טוענים בגרמניה היא עוד הופיעה במקום ובילתה שעות ארוכות באזור האירוע ואף התראיינה לטלוויזיה המקומית ומחאה כפיים כשהזמרת יסמין וגנר ביצעה את להיטיה.
 


אך אז החלה בר להשתעמם לפי הדיווח כאשר סירבה להשתתף בצילומי התמונה הקבוצתית של משתתפי האירוע וחזרה לחדרה במלון ולא חזרה לאירוע על אף ניסיונות השכנוע מצד המארגנים, לפי טענתה של רפאלי היא הייתה עייפה זאת למרות שהתקשורת ויתר האורחים חיכו לנוכחותה.
 

אחת ממארגנות האירוע אף העבירה עליה ביקורת ואמרה: "היא קיבלה הרבה כסף כדי להגיע לאירוע אז יכלה להופיע לפחות לחמש דקות, היא מקצוענית אז יכלה להגיע גם לזמן קצר". בר רפאלי עצמה סירבה להתייחס לכתבה הבילד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה