שיווק ופרסום

און רפאלי דופק לסטפן לגר עוגה בפרצוף. ג'וזי זירה מבסוט

און רפאלי, רגע אחרי הפרידה המתוקשרת מבת הזוג, הגיע לצילומי קמפיין קולקציית הגברים של מאניה ג'ינס עם צ'רון שרי, סטפן לגר וג'וזי זירה. הקמפיין בעלות של 2 מיליון שקל יעלה ברחבי המדיה
מערכת ice | 
לגר עם רפאלי וזירה בקמפיין מאניה (צילום שי יחזקאל)
לראשונה מאז נפרד מחברתו בשנה האחרונה, שחר חיון, הגיע הדוגמן, השחקן והזמר און רפאלי לצילומי קמפיין והפעם היה זה לקולקציית הערב 2023 של מותג האופנה לגברים מאניה ג'ינס. עמו מובילים את הקמפיין הד'י.ג'יי ג'וזי זירה, הזמר סטפן לגר והכדורגלן הסורינאמי-הולנדי צ'רון שרי, קפטן מכבי חיפה שזכתה השבוע באליפות.
הקמפיין, בעלות של 2 מיליון שקלים, צולם בפנטסטיק בר בתל־אביב באווירת אירועים ומסיבות עם קוד לבוש אופנתי וספור שיקי. הוא עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה הכוללת את ערוצי הדיגיטל והסושיאל, שילוטי חוצות ועל המסך הגדול.

בסט הצילומים סיפר און רפאלי לראשונה על הפרידה משחר ועל כך "שאין סיכוי שיחזרו בעתיד". הוא גילה גם כי הורדת העוקב משחר ברשתות החברתיות - זו הדרך שלו להתמודד עם הפרידה. סטפן לגר שחגג יום הולדת 25, זכה להפתעה בסט הצילומים בדמות עוגת יום הולדת שסיימה על פניו וצ'רון שרי סיפר כי הוא מצפה לילד שלישי, בן זכר.

צילום: שי יחזקאל
מאניה ג'ינס משיקה קולקציית ערב חדשה לגברים לקיץ המציעה מגוון חליפות ערב בגזרות שונות התאימות לטווח רחב של סוגי גוף ומידות. מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ, בעלי קבוצת מאניה גרופ אמרו: "נבחרת הפרזנטורים של מאניה ג'ינס מורכבת מארבעה גברים מצליחנים מתחומי המוזיקה, ספורט, עסקים ועוד, עם רקע מקצועי עשיר בעלי אמירה כנה ואותנטית, אשר מוכרים בזכות עשייתם ועומדים בהלימה עם המותג וקהל היעד שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה