ויראלי

אייל גולן ואיתי לוי בסולחה מפתיעה? התיעוד המפתיע נחשף

שני הזמרים המצליחים שנמצאים בנתק תקשורתי ארוך, בכל זאת הגיעו ביחד לאירוע של מכר משותף מרחובות - האם בכל זאת הספיקו לדבר? כל הפרטים 
מערכת ice | 
איתי לוי, אייל גולן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אריה לייב אברמס)
האם הסוף לנתק הגיע? שני הזמרים המובילים, אייל גולן ואיתי לוי, נצפו ביחד באירוע משותף מרחובות - והצופים מהצד שציפו לסולחה המרגשת - התאכזבו.
רק לפני כמה ימים התייחס לוי בריאיון לרן בוקר בווינט על היחסים בינו ובין אייל גולן ואמר כי "הפרידה מאייל גולן זה צלקת לכל הצדדים". לדברי לוי, שני הצדדים לא ערכו עדיין צעד אקטיבי להשלמה והטלפונים המצופים לא הורמו: "לא הרמתי טלפון וגם הוא לא הרים. כל אחד התבגר ולכל אחד יש את הסיפור שלו".

ועדיין ישנם אירועים משותפים שהשניים הגיע בערב חמישי האחרון לרגל פתיחת המועדון "קאסה מורה" ברחובות של מישל כהן ובנו איש היח"צ תומר כהן. על פי הפרסום באתר "רחובות ניוז", גולן הגיע יחד עם בנו ליאם גולן וחברי הפמלייה של גולן, שהתיישבו קרוב לעמדת ה-DJ - וגולן שתחביבו לתקלט כבר מוכר, קם באמת מאוחר יותר כיד לשמח את הסביבה. 
 
מתוך הפייסבוק של מישל כהן
 איתי לוי, הגיע גם הוא לאירוע וזאת כמה דקות לאחר הגעתו של אייל גולן, ועל פי הפרסום הוא הגיע גם עם הרכב החדש שרכב ב-1.1 מיליון שקל.
למרות הציפיות מהקהל, הסולחה המרגשת לא נצפתה. הדיג'יי השמיע שירים של השניים כדי לא לייצר בעיות מול אחד מהזמרים, אך בסופו של דבר שיחה בין השניים לא נרשמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה