ויראלי

דנית גרינברג התגרשה אחרי שנה: "חלק מליבי לנצח"

השנה הקשה של כוכבת הריאליטי, נמשכת כאשר היא ובעלה הגיעו לבית המשפט בתל אביב והפכו רשמית לגרושים: "כל פרידה היא כואבת, אבל לא כל פרידה חייבת להיות מכוערת. אחרי כמעט חצי שנה בנפרד, הבוקר התגרשנו רשמית. מתוך החלטה משותפת בחברות טובה ואהבה כנה"
מערכת ice | 
דנית גרינברג (צילום אור גפן)
על רקע המשבר בנישואין שהוביל לפרידה זמנית שלהם, שהובילה גם היא להחלטה הסופית לפרק את החבילה ולהתגרש, השניים הגיעו היום (חמישי) לבית המשפט בתל אביב ושם התגרשו כדת וכדין.
אחרי שנפגשו כבר אמש, גרינברג וחקמט נפגשו שוב על מדרגות הרבנות ועברו את הטקס המסורתי בו נאמר לה: "מגרושת, מגורשת, מגורשת". לאחר שסיימה את הטקס, כתבה באינסטגרם שלה: "כל פרידה היא כואבת, אבל לא כל פרידה חייבת להיות מכוערת. אחרי כמעט חצי שנה בנפרד, הבוקר התגרשנו רשמית. מתוך החלטה משותפת בחברות טובה ואהבה כנה אחד כלפי השנייה. לרגע לא אמרתי משהו שלא באמת הרגשתי. זה לגמרי היה זה, עד שזה כבר לא הספיק כדי להחזיק את מערכת היחסים. אנחנו משתדלים להסתכל על הטוב ולזכור שלא סתם נכנסנו לחיים אחד של השנייה".
עוד היא כתבה: "כשפגשתי את ברק הבנתי שמגיעה לי זוגיות בריאה וטובה, מפרגנת ומכילה, כזו שתקבל אותי כמו שאני ותיתן לי להיות מי שאני , ואת כל אלו ברק אפשר לי כל הזמן. אבל החיים הם לא אגדה, ולא תמיד הולך כמו שרוצים. למרות שמאוד מאוד ניסינו. התחייבנו שתמיד נכבד אחד את השנייה, נפרגן מהלב ומהנשמה ואף אחד לא יוכל לקחת מאיתנו את האהבה הגדולה שהייתה. ברק יהיה חלק מליבי לנצח, ואני אהיה חלק משלו.  מאחלת לכל זוג לחיות בזוגיות טובה ומאושרת, אבל אם פרידה, אז בדיוק אבל בדיוק, ככה".  
עד לפני כמה חודשים, העוקבים של דנית גרינברג היו בטוחים שהיא בהיריון, כאשר הייתה חלק מתמונה שעלתה לרשתות החברתיות שגרמו ללא מעט עוקבים שלה לתהות. אבל מיד לאחר מכן דווקא החלו שמועות הקשורות לקשר עם בעלה ברק חקמט. 
במשך כמה חודשים, שכללו פרידה זמנית, השניים סבלו ממשבר עמוק ביחסים, השניים אמנם גרו ביחד בבית בהרצליה, אבל השבר ביניהם היה עמוק מדי וכעת הם החליטו כי הם ממשיכים הלאה כל אחד בנפרד.

רק לאחרונה גרינברג, שיתפה את העוקבים שלה בדבר הניתוח הדחוף אליו היא נכנסת, בעקבות תאונת הדרכים שהיא עברה מוקדם יותר השנה. כך היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "נכנסת למיטה היום בידיעה שמחר אני קמה לחדר ניתוח. לא כי בא לי, לא כי אני רוצה. כי אני צריכה. שאריות של התאונה ההיא שעברתי במרץ השנה. אז הכניסו אותי לניתוח SOS, באף המרוסק שלי, חודש לפני החתונה – בהבהרה מוחלטת שאצטרך ניתוח נוסף".
"התפללתי שאגיע לביקורת ויגידו לי שהכל תקין ואני לא צריכה לעבור את זה שוב, אבל זה לא עזר. והנה מחר זה קורה. הפחד קיים, הבאסה גם. בכל זאת, ניתוח והחלמה וכו'. אך בשונה מפעם הקודמת, הפעם זכיתי לבחור את המנתח שלי. מאסטר בתחומו, אבל לפני הכל – בן אדם", המשיכה גרינברג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה