ויראלי

דרמה ב"האח הגדול": האם הזוג הטרי בבית בדרך לפיצוץ גדול?

"האח הגדול" רק יצא התחיל בעונה החדשה, וכבר נרקמה זוגיות בין הדיירים רוי רייניש ולין אלפי. אבל האם השניים בדרך לפיצוץ הראשון של העונה? ובכן, על פי השיחה בה נתפס על חם רייניש, נראה שזה בכיוון הנכון לשם
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחרי אחת העונות המוצלחות בתולדות "האח הגדול", העונה החדשה של הריאליטי האהוב ברשת 13 יצאה לאחרונה לדרכה, וכבר מתחילה לייצר דרמות חדשות. מהר מאוד מתחילת העונה, נרקם לו קשר זוגי ראשון בבית השמור במדינה, בין הדיירים רוי רייניש ולין אלפי, שהתאהבו במהירות וכבר הפכו לזוג הראשון והחזק של העונה. אבל האם הזוגיות הזו בדרך להסתיים מהר מתמיד?
ב-TMI העלו היום (שני) תיעוד של שיחה שלא שודרה בפריים טיים, בה רייניש שוחח עם דיירת חדשה נוספת, ספיר בורגיל. בשיחה רייניש סיפר לה כי "אני מרגיש שאני רוצה הרבה יותר מזה ואני בשלב בחיים שאני לא מתפשר".
בהמשך, דבריו של רייניש כבר היו ברורים הרבה יותר, כשהוא התייחס ללין אלפי ואמר: "תשמעי, אני מרגיש שהיא ילדה. אני נמשך אליה, כיף לי, כיף לי המגע, כיף לי זה, אני אוהב את זה, אבל היא ילדה". כעת, מעניין יהיה לראות מה יתפתח בקשר המסקרן בין השניים, ואם רייניש ישנו את דעתו או שהפרידה תגיע מהר מהצפוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה