ויראלי

דייר האח הגדול נחשף: מי כוכבת הרשת אחריה חיזר שנים?

דייר האח הגדול שמשודרת ברשת 13, גיא איתן, חשף כי חיזר אחרי לי מנחם, כוכבת הרשת ובת זוגו לשעבר של אור אשכר ז"ל, שנרצח בפיגוע בדיזנגוף: "אמרתי לחבר שיש לו רשת סופרים, 'תעמיס משאית של 5000 שקל מרככים לשיער, עם פתק: 'אני ארכך אותך'. הגיעו לה סבלים ופרקו לה מרככים בבית"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
דייר האח הגדול שמשודרת ברשת 13, גיא איתן, נחשף בפרק הפתיחה אחרי שנודע שהיה בעבר בן זוגה של נועה בני, הדוגמנית ושותפתה של נטע אלחמיסטר, הדוגמנית ואשת העסקים המצליחה, ואף היה לתקופה אף מאורס לה, מה שלא צלח בסופו של דבר.
באחד הפרקים ששודרו השבוע, חשף גיא איתן כי בני היא לא האישה המוכרת הראשונה איתה היה לו עניינים. בפרק חשף איתן כי הוא חיזר בצורה מוגזמת למגי אחרי לי מנחם, כוכבת הרשת שמוכרת לנו בעיקר אחרי שאיבדה את בן זוגה בפיגוע בדיזנגוף לאחרונה, אור אשכר ז"ל.
בפרק הוא סיפר על החיזור המוגזם שעלה לו 5,000 שקל: "חבר אמר לי 'יש לי מישהי להכיר לך, אתה חייב להכיר אותה'. הוא הראה לי אותה, והיא מצאה חן בעיניי. היא התקשרה אליי, הבנתי שלא יצא מזה משהו כי היא מעצבנת אותי. אמרתי לחבר שיש לו רשת סופרים, 'תעמיס משאית של 5000 שקל מרככים לשיער, עם פתק: 'אני ארכך אותך'. הגיעו לה סבלים ופרקו לה מרככים בבית. היא החזירה את המרככים, אני עד היום אוהב אותה. זאת ליקוש, לי מנחם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אהבה
    איריס 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמוד הגיא הזה?
    סגור