ויראלי

אייל גולן בדרך לקאמבק ענק: המהלך הדרמטי של הזמר

אייל גולן, שידוע בחיבתו בכדורגל ואף שיחק בעבר בהפועל מרמורק, ישחק בעונה הקרובה בליגה ג' במדי הקבוצה של המנהל המקצועי ניסן יחזקאל - מכבי באר יעקב
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
אייל גולן, אחד הזמרים הגדולים בישראל, התייצב בסוף השבוע האחרון באצטדיון בלומפילד בתל אביב להופעת ענק, ויום אחרי, הזמר הפתיע כשעושה רושם שהוא בדרך לקאמבק בעולם הכדורגל.
כזכור, גולן מחובר מאוד לעולם הכדורגל, ואף שיחק בעבר בקבוצת הפועל מרמורק מרחובות, עיר הולדתו, שם הוא גם שימש כבעלים לאורך תקופה. נוסף על כך, גולן ידוע כאוהד שרוף של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים.
כעת, גולן עושה קאמבק מפואר לכדורגל הישראלי אחרי שהתייצב לאימון הפתיחה של קבוצת מכבי באר יעקב, המשחקת בליגה ג'. מי שמשמש כמנהל המקצועי של הקבוצה הוא ניסן יחזקאל, שעבד יחד עם גולן גם לתקופה במרמורק. אגב, הקבוצה של באר יעקב נקראת על שמו של עמית בן יגאל ז"ל, לוחם גולני שנהרג לאחרונה בפעילות מבצעית.
כזכור, בעונות האחרונות של גולסטאר שמשודרת בהוט, אייל גולן שימש כעוזר מאמן של שייע פיינגנבוים האגדי, ואף יהיה המאמן הראשי ככל הנראה בקרוב. בעוונה האחרונה, גולן השתתף בתוכנית המצליחה של הוט יחד עם בנו ליאם גולן ועם אלירז שדה, בן זוגה של גרושתו אילנית לוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה