ויראלי

הלם בנתב"ג: עשרות נחשים מסוכנים נתפסו בתוך גרביים של צעירה

הותר לפרסום: יחידת הבילוש המשטרתית 747 של מרחב נתב"ג עצרה השבוע צעירה בת 30 מרמת גן, אחרי שהבריחה 70 זוחלים לישראל בגרביים ובתוך שקי בד, ביניהם גם נחשי חנק מסוג אנקונדה
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום Magma Images)
יחידת הבילוש המשטרתית 747 של מרחב נתב"ג כבר ראתה הרבה מאוד דברים, אך משהו מהסוג הזה, ספק אם יצא לה לראות אי פעם. בשבוע האחרון עצרו בלשי היחידה צעירה בת 30 מרמת גן, בחדש להברחת עשרות זוחלים לישראל, ביניהם גם נחשי חנק מסוג אנקונדה, הנחשבים למסוכנים במיוחד. כך הותר היום (חמישי) לפרסום.
הצעירה נעצרה בעקבות חקירה סמויה של יחידת 747 בשיתוף עם יחידת מודיעין במג"ב. על פי החשד, הצעירה מרמת גן הבריחה ארצה מעל 70 זוחלים בניגוד לחוק, לרבות עבירה על חוק צער בעלי חיים.
בלשי המשטרה ביצעו אחריה מעקב יזום וצמוד במיוחד,  משלב הנחיתה, דרך מעבר בידוק הדרכונים ועד שלב איסוף המזוודה החשודה. כשיצאה אותה צעירה משדה התעופה בן גוריון לכיוון החניה, פשטו עליה בלשי המשטרה ועצרו אותה.
בחיפוש שביצעו הבלשים במזוודות של החשודה, הם מצאו כאמור את עשרות הזוחלים המוברחים, שהוסתרו בתוך שקי בד וגרביים. בין הזוחלים היו עשרות נחשים, כולל נחשי חנק אנקונדה כאמור, צבים ולטאות מסוגים נדירים. החשודה וכלל הממצאים הועברו להמשך חקירה של רשות הטבע והגנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה