ויראלי

הלם בנתב"ג: רשות המסים חשפה תיירת שהבריחה כמות ענקית של זהב

אזרחית אמריקאית נתפסה על ידי בודקי המכס של רשות המסים בנתב"ג עם כ-6.5 ק"ג של תכשיטי זהב, ועוד 36,000 דולר במזומן שלא הוצהר עליהם כמתחייב בחוק
מערכת ice | 
הזהב שנתפס בבן גוריון (צילום דוברות רשות המסים)
רשות המסים הודיעה היום (רביעי) כי היא תפסה אמש אזרחית אמריקאית באולם המכס בנמל התעופה בן גוריון, כשבחיפוש בנערך בתוך מזוודה נמצאו לא פחות מ-6.5 קילוגרם של זהב, עליהם לא הצהירה עם כניסתה לישראל, ובנוסף לכך גם 36 אלף דולר במזומן, מה שאסור על פי חוק, שכן מעל לסכום של 50 אלף שקל, חובה לדווח מראש.
בהודעה שהוציאה רשות המסים נכתב בין היתר כי אזרחית אמריקאית נתפסה אמש על ידי בודקי אולם נוסעים מכס נתב"ג כשבמזוודתה כ-6.5 ק"ג של תכשיטי זהב ו-36,000 דולר במזומן שלא הוצהר עליהם כמתחייב בחוק. הנוסעת ניסתה לעבור עם המזוודה במסלול הירוק, המיועד לנוסעים שאין ברשותם טובין החייבים בהצהרה בפני המכס.
בעקבות תפיסתה נפתחה חקירה כנגד החשודה, המנוהלת על ידי יס"מ נתב"ג וחקירות מכס ומע"מ ירושלים ברשות המסים. היום הובאה החשודה בפני בית משפט השלום בירושלים ושוחררה בתנאים מגבילים.
עוד צוין בהודעה שיצאה מטעם רשות המסים כי כמות וערך הזהב שנתפס מחייבים דיווח במעבר במסלול האדום ותשלום מסים כמתחייב בחוק. כמו כן, קיימת חובת דיווח על הכנסת כספים לארץ דרך נתב"ג בסכום העולה של 50 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה