ויראלי

ליאו מסי מצטרף לכריסטיאנו רונאלדו? כך רמז על מעבר לסעודיה

ליאו מסי, שמסיים בקרוב את החוזה שלו בפ.ס.ז' והשמועות על מעבר לברצלונה לא פוסקות, מחוזר גם בארה"ב ובסעודיה, שם משחק כריסטיאנו רונאלדו, ושלח רמז על מעבר: "מי חשב שבערב הסעודית יש כל כך הרבה ירוק?"
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
ליאו מסי, כוכב הכדורגל של פאריס סן ז'רמן, מסיים את חוזהו בקבוצה מעיר האורות בקיץ וכפי שנראה לא ימשיך בה מעבר לעונה הנוכחית. לפיכך, באופן טבעי, השמועות על היעד הבא של מסי לא מפסיקות לצוץ, שמי שמובילה במרדף אחריו היא לא אחרת מאשר האקסית המיתולוגית של הפרעוש - ברצלונה.
בנוסף לכך, מסי זוכה לחיזורים גם מה-MLS ובעיקר מערב הסעודית, שם לפי דיווחים מוכנים להציע לו למעלה מ-400 מיליון אירו לעונה כדי לחתום, כפול ממה שכריסטיאנו רונאלדו מרוויח באל נאסר.
אתמול (שבת) ליאו מסי העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו שהתפרש על ידי חובבי הכדורגל בעולם כרמז על מעבר לערב הסעודית בסיום העונה, וגרם להמון דפיקות לב בקרב אוהדי ברצלונה, שכל כך רוצים שהכוכב יחזור אליהם לקדנציה אחרונה לפני שיפרוש ממשחק.
בפוסט האחרון של הארגנטינאי באינסטגרם, הוא פרסם תמונת ספונסר מערב הסעודית, שם הביע את אהבתו למדינה, כשכתב: "מי חשב שבערב הסעודית יש כל כך הרבה ירוק? אני אוהב לחקור את הפלאים הבלתי צפויים האלו כאשר אני יכול. #בקרו_בערב_הסעודית”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה