ויראלי

אייל גולן מקנא בעומר אדם? ההישג המרשים נחשף

גם לו יש מיליון: אייל גולן רושם הישג מרשים אחרי שהגיע למיליון עוקבים באינסטגרם, בדיוק יום אחרי שגם עומר אדם הגיע למיליון עוקבים באינסטגרם. צירוף מקרים?
מערכת ice |  1
עומר אדם, אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, דוד כהן, אריה לייב אברמס, vecteezy)
גם לו יש מיליון: אייל גולן העלה אתמול (חמישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא צירף צילום מסך מפרופיל האינסטגרם שלו, בו מופיע כי הוא הגיע להישג מרשים במיוחד אחרי שקיבל את העוקב המיליון שלו באינטגרם. 
אל הצילום מסך שהעלה גולן לסטורי שלו הוא הוסיף את הכיתוב "תודה לכם", ותיוג של המלון היוקרתי "פור סיזנס" בו הוא שוהה כעת בחופשה. ההישג של אייל גולן מגיע באופן מפתיע יום בלבד אחרי שחשבון האינסטגרם של עומר אדם התהדר במיליון עוקבים.
השניים מצטרפים לרשימה מכובדת במיוחד של ישראלים שהגיעו למיליון עוקבים ומעלה ברשת החברתית הפופולארית אינסטגרם, בהם ניתן למצוא בנוסף לאייל גולן ועומר אדם גם את בר רפאלי, אופירה אסייג, עדן בן זקן וכמובן גל גדות.
כזכור, רק אתמול התעוררה סערה גדולה ברשת בעקבות המצעד “הקול של ישראל” ב-N12 שדירג את 30 הזמרים הנבחרים במדינה לכבוד יום העצמאות ה-75 ואייל גולן, מי שהיה לזמר העשור הקודם, הסתפק רק במקום ה-22 בלבד. המעריצים של הזמר בעמוד “EyalGolanHighlights” באינסטגרם העלו פוסט שתיאר את תחושותיהם לגבי הדירוג: “אייל גולן במקום ה-22, ביזיון. נראה ש’המומחים’ של N12 – הם אלה שדירגו ולא הגולשים”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רבותי יש את אייל גולן והיתר.אייל תמיד ישאר מס 1 (ל"ת)
    אוחיון דוד 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור