ויראלי

מיכל הקטנה בהתקף חרדה קשה: "לא יודעת מה לעשות"

מיכל הקטנה חשפה את החרדות הקשות שהיא חווה: "אני אוכלת סרט של החיים, איך אני טסה ביום רביעי לשבועיים, בלי הילדים שלי? אני לא יודעת מה לעשות בלעדיהם"
מערכת ice |  3
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה, כוכבת הילדים המצליחה, העלתה הלילה (בין שבת לראשון) בשעת לילה מאוחרת מאוד סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא סיפרה כי היא סובלת מחרדות קשות בעקבות העובדה שהיא צריכה לטוס השבוע למיאמי, ארצות הברית, ו"אכלה סרטים" על העובדה שתצטרך לעזוב את הילדים שלה לתקופה של שבועיים.
מיכל הקטנה העלתה סדרת סטורים, בהם סיפרה בין היתר שהיא סובלת באופן קבוע מלילות לבנים כי בכל ערב כשהיא מרדימה את הילדים היא נרדמת יחד איתם לשעה-שעתיים, ואז מתעוררת בשעות הקטנות ללילה לבן, ולא מצליחה שוב להירדם, בזמן שהיא מתעדת את עצמה מנקה את המטבח.
מיכל הקטנה סיפרה: "אני אוכלת סרט של החיים, איך אני טסה ביום רביעי לשבועיים, בלי הילדים שלי? אני לא יודעת מה לעשות. אף פעם לא היו לי חרדות, אני לא מכירה את זה, פתאום נכנסתי לסרט. אני לא יודעת מה לעשות אני לא יכולה להיות בלעדיהם, הבעיה היא גם שאין מקומות בטיסה שלי ברביעי בלילה, אני לא יודעת מה קרה לי פתאום, לא יודעת מה לעשות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיכל הקטנה (ל"ת)
    תמר 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מיכל הקטנה
    תמר 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש פיתרון תהיי בהריון והכל בא על מקומו בשלום. רק בריאות.
    סגור
  • 1.
    החיים חזקים מהכל. הם ישרדו. (ל"ת)
    בובי 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור