ויראלי

מיכל הקטנה מבקשת עזרה: "אשמח שתתפללו בשבילי"

לאחר שנשאלה האם היא בהיריון נוסף, "חדי העין יבחינו בבטנונת קטנה, האם את בהיריון?". מיכל הקטנה השיבה: "קיבלתי הרבה הודעות אחרי אתמול עם השמלה הוורודה האם אני בהיריון... אז התשובה היא לא"

מערכת ice |  1
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
אולי לא ידעתם את זה, אבל מיכל הקטנה היא לא רק אחת מכוכבות הילדים הכי גדולות בישראל, אלא היא גם אימא לשישה. אם שואלים אותה, מבחינתה גם לא לעצור בזה ולא פעם היא דיברה בראיונות האחרונים עימה על הרצון שהתא המשפחתי שלה רק ילך ויגדל.
לצד העובדה שמיכל ויצמן החלה בתהליך של חזרה בתשובה והתקרבות לדת, היא משתפת בקביעות את 336 אלף העוקבים שלה באינסטגרם גם מחוויותיה מחוץ לבמה, ובעיקר בבית ובגידול הילדים ואין ספק שתמיד הנושא מצליח לסקרן.
לאחר שנשאלה אמש (חמישי) האם היא בהיריון נוסף, "חדי העין יבחינו בבטנונת קטנה, האם את בהיריון?". מיכל הקטנה השיבה: "קיבלתי הרבה הודעות אחרי אתמול עם השמלה הוורודה האם אני בהיריון... אז התשובה היא לא, אבל אשמח שתתפללו בשבילי - מיכל בת סימון". 
רק השבוע היא סיפרה: "התפללתי כל כך הרבה שנים שאצליח להביא ליולי שלי אחות. רציתי להגשים לה חלום שאני לא הצלחתי להגשים לעצמי (אני בת יחידה עם שלושה אחים). במקווה טבלתי והתפללתי חזק ונכנסתי להיריון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיכל הקטנה
    ויוי 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקי לספר לכל העולם על חייך ולא יגיבו
    סגור