ויראלי

מדונה חושפת תמונה חדשה: "הנפיחות ירדה, תראו כמה חמודה אני"

אחרי שספגה קיתונות של לעג על המראה שלה בטקס פרסי הגראמי, העלתה אתמול מדונה בת ה-64 תמונה חדשה לטוויטר שלה, בו היא עוקצת את כולם: "תראו כמה חמודה אני נראית עכשיו, כשהנפיחות מהניתוח ירדה"
מערכת ice |  1
מדונה (צילום אינסטגרם/ מדונה)
שבועיים וחצי לאחר שזכתה למבול של תגובות מרושעות על המראה שלה בטקס פרסי הגראמי, מדונה בת ה-64 העלתה אתמול לטוויטר שלה תמונה חדשה, והוסיפה כיתוב עוקצני.
"תראו כמה חמודה אני נראית עכשיו, כשהנפיחות מהניתוח ירדה", כתבה בציוץ בטוויטר שלה, המונה לא פחות מ-2.8 מיליון עוקבים, והוסיפה LOL ואימוג'י צוחק.

כבר בשבוע שעבר, העלתה מדונה פוסט באינסטגרם שלה בו השיבה מלחמה לכל אותם המצקצקים על המראה שלה: "במקום להתמקד בדברים שאמרתי, הרבה אנשים בחרו לדבר על תמונות הקלוז-אפ ממצלמה עם עדשה שהייתה מעוותת את הפנים של כל אחד! שוב אני מוצאת את עצמי באור זרקורים של ושנאת נשים שמחלחלים לעולם שאנחנו חיים בו".
 
מדונה המשיכה בפוסט הנוקב: "עולם שמסרב לחגוג נשים שעברו את גיל 45 ומרגיש צורך להעניש אותן אם ימשיכו להיות בעלות רצונות חזקים, חריצות והרפתקנות. מעולם לא התנצלתי על אף אחת מהבחירות היצירתיות שעשיתי וגם לא על האופן שבו אני נראית או מתלבשת ואני לא מתכוונת להתחיל". 
וסיכמה: "הושפלתי על ידי התקשורת מתחילת הקריירה שלי, אבל אני מבינה שזה הכל מבחן, ואני שמחה לעשות את המסלול הזה כדי שלכל הנשים מאחוריי יהיה קל יותר בשנים הבאות. במילותיה של ביונסה - אתם לא תשברו את הנשמה שלי (You won't break my soul). אני מצפה לעוד שנים רבות של התנהגות חתרנית, הרחבת גבולות, עמידה מול הפטריארכיה ובעיקר הנאה מהחיים שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדונה
    נעמה 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף פעם לא היית ולא תהיי חמודה. תתקדמי
    סגור