ויראלי

כוכב הטיקטוק נורה למוות בזמן שעזר לסבתו עם הקניות

כוכב הטיקטוק מניו אורלינס, ברנדון "בוגי בי" מונטרל נהרג ביום שישי מכדור תועה בזמן שחיכה שסבתו תסיים את קניות חג המולד. המשטרה טרם תפסה את החשודים בירי. אמו מאשימה את הנהגת העיר
מערכת ice | 
אקדח (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
כוכב טיקטוק בשם ברנדון "בוגי בי" מונטרל נהרג מכדור תועה ביום שישי האחרון בזמן שעשה קניות לחג המולד עם סבתו בניו אורלינס. אמו שבורת הלב הודיעה על כך באופן רשמי ואף האשימה את ההנהגה הדמוקרטית בכך שהעיר רוויה באלימות ושלא נעשה דבר בענייןץ
על פי ההערכות הכדור שנורה לא היה מכוון למונטרל, ששהה ברכבו וחיכה לסבתו שתחזור לרכב. בעקבות המוות אמו כתבה: "בני לא היה רק קורבן של כדור תועה. הא היה קורבן של עשורים רבים של הזנה שהשאירו את צעירו העיר ללא תקווה לעתיד וללא פחד מהשלכות".
בנוסף, היא קראה למנהיגי העיר לפעול לשינוי: "הגיע הזמן שהמנהיגים שלנו יעשו את העבודה שלהם. זה משנה מי הנשיא, זה משנה מי המושל, זה משנה מי ראש העיר מנהיגים מיצרים הזדמנויות - כולל ההזדמנות לחיות בשלום וללא הפחד מאלימות רנדומלית". 
בעת זו המשטרה לא הודיעה באופן רשמי שההרוג המקרה הוא אכן מונטרל אך כן הודתה בכך שההרוג לא היה המטרה של הירי. כמו כן, טרם נעצרו החשודים בירי. למונטרל היה עמוד טיקטוק פופולרי עם מעל ל-226 אלף עוקבים. הוא עסק בעיקר בתחום הקומדיה בקרב הקהילה השחורה בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה