ויראלי

חן טל מעוררת סערה חדשה: "מביא לי את הסעיף"

אושיית הרשת הפרובוקטיבית עם תשובה מעניינת לגבי גידול ילדים: "כשהן קטנים הם בוכים וצורכים ופולטים ומריירים והבכי הזה מעצבן אותי. מבינה שהם לא בוכים סתם אבל הקטע הזה שהם לא שותקים וצורחים מביא לי תסעיף"
מערכת ice | 
חן טל (צילום אינסטגרם חן טל)
את חן טל רבים זוכרים מתחילת העשור הקודם. אחת מכוכבות הרשת הראשונות באמת בישראל, התפרסמה אומנם בעברה בזכות תכנים מיניים מאוד שהפכו לסרטונים ויראלים במיוחד וכיום, עם 135 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, שהיום כבר הרבה יותר מתון.
בסשן שאלות עם עוקביה, חן טל נשאלה: "למה את כל כך נרתעת מילדים קטנים? נראה שאת לא ממש אוהבת. מה הסיבה? זה תמיד היה ככה? האנטי?", התשובה שלה הייתה מאוד לא שגרתית: "כשהן קטנים הם בוכים וצורכים ופולטים ומריירים והבכי הזה מעצבן אותי. מבינה שהם לא בוכים סתם אבל הקטע הזה שהם לא שותקים וצורחים מביא לי תסעיף"

עוד היא הוסיפה: "ואז הם גדלים קצת ומתחילים ללכת ולגעת בהכל ולזחול לכל קום ולהגיד לא פתאום להכל ולנגב להם תתחת מקקי ולהאכיל אותן והכל נופל מסביב ואין לי סבלנות נו. ואי אפשר לשלוט עליהם עדיין חחחחח. ואז בגיל 5, לפעמים 4 הם נהיים עצמאיים ויש עם מי לדבר וזה סבבה לי".
בקבוצת הפייסבוק "כמעט מפורסמים" הפוסט עורר סערת ענק: "חן טל שופכת את האמת שלא כולם מוכנים להודות בה". אך כותב אחד לא הסכים עם דבריה: "מה ציפית בדיוק? ומה הגאווה בלהסכים איתה? ציפית באמת שילד בגיל חצי שנה יידע לנגב לעצמו את התחת?"
עוד הסבירה כותבת הפוסט: "לא קשור, היא מציגה את טענתה באור כנה ולא שילדים זה אושר ושמחה וכמה כיף לי לנגב קקי כמו בערך כמעט כל האמהות באינסטגרם". היא זכתה לתגובת המשך: "נכון, אבל איך שהיא מציגה ומה שהיא טוענת שזה הדברים הבסיסיים של ילד שנולד משדר סלידה עצומה מילדים והנה בגיל 5 יש לו עם מי לדבר אז שיתמודד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה