ויראלי

כוכבת הישרדות חושפת: "הייתי במקום נמוך, גירדו אותי מהרצפה"

מאיה קיי סיפרה בראיון על ההיכרות עם טל מורד, הזוגיות וגם הכניסה לעונה הבאה של הישרדות ברשת 13: "אני רק בת 20 וזה אפילו לא בכיוון. אני רוצה להתחתן אבל לא בשנה, שנתיים שלוש"
מערכת ice |  2
גוזי זירה ומאיה קיי (צילום שובל פישר)
בעונה הקרובה של הישרדות ברשת 13, אתם תזכו להכיר את מאיה קיי מקרוב, כאשר היא תנסה לשרוד על האי כל הדרך אל הזכייה בריאליטי, אך עוד לפני כן, הדוגמנית שנבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג אופנת הספורט JUV. וזכורה כאקסית הלוהטת של מרגי הזמר, מספרת על החוויות על האי, האהבה שגילתה שם והזוגיות שצמחה עם טל מורד שהכירה באי.
בראיון ל-TMI, סיפרה הדוגמנית על הצילומים של הישרדות: "זה מלחיץ, כמו כל דבר חדש. זה מרגש כי זה משהו שעשיתי וזו הייתה החוויה הכי מטורפת שעברתי בחיים, אז אני מחכה לחלוק את זה עם העולם"

על החבר החדש שלה שהכירה באי שיתפה: "טל מדהים, הוא מתנה לכל החיים. למרות שהחוויה הזאת תבוא איתי עד סוף החיים שלי, יש לי מישהו בבית שאני יכולה לשתף אותו ולדבר איתו על קשיים שלי. זו מתנה לגמרי שיש לי מישהו לדבר איתו על החוויה הזאת".
על המגורים המשותפים יחד: "טל ואני הכרנו ממקום מאוד נמוך בחיים שלי ושלו. כשזה זה, זה זה - מרגישים. גירדנו אחד את השנייה מהרצפה שם. עברתי מיבנה לתל אביב, אני בסך הכל בת 20. זה ממש לא מובן מאליו לא מבחינת יכולת ורצון, אז לקחתי את זה על עצמי בתור מישהי שחיה חיים של בן אדם שהוא לא יחד כל כך. אני רק בת 20 וזה אפילו לא בכיוון. אני רוצה להתחתן אבל לא בשנה, שנתיים שלוש. אני רוצה להתחתן כשיגיע זמני להתחתן". 

צילום: אור גפן
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד אחת לא מעניינת (ל"ת)
    סמי 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איך 'כוכבת השרדות' כשעוד לא התחילו אפילו לשדר את העונה?
    מינימי 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אחראי אצלכם על הכותרות המפגרות?
    סגור