ויראלי

אוהדי אקוודור במחאה נגד המארחים הקטארים

במהלך משחק הפתיחה נשמעו קריאות מחאה מצד אוהדי נבחרת אקוודור כנגד החלטת פיפ"א לקבל את בקשת משפחת המלוכה הקטארית שלא להכניס בירה לאיצטדיונים
מערכת ice | 
בירה באדוויזר (צילום טוויטר/ באדוויזר)
במהלך משחק הפתיחה של מונדיאל 2022 בין נבחרת אקוודור לקטאר, נשמעו אוהדי הנבחרת האורחת קוראים: "אנחנו רוצים בירה". הקריאות כוונו כמחאה על החלטת משפחת המלוכה הקטארית לאסור מכירת אלכוהול באצטדיונים במהלך הטורניר.
 

על הדשא האקוודרוים חגגו עם ניצחון 2:0 קל, אך ביציעים הקהל שלהם כנראה פחות נהנה. לפי דיווחים, גם אלה שהצליחו למצוא מוקד מכירות בירות נאלצו לשלם מחיר יקר בהחלט – 12 פאונד (כ-50 שקלים) לחצי ליטר והגבלה של עד ארבע כוסות בירה עבור אדם.
  
יש לציין כי לפיפ"א יש הסכם זכיינות בלעדי עם מבשלת הבירה באדוויזר במסגרתו החברה תהיה המוכרת הבלעדית של המשקה בתחומי האצטדיון. לאחר התנגדות הקטארים, שם החוק אוסר על מכירת אלכוהול, הוסכם כי מוקדי המכירה יהיו בסמוך לכניסת האצטדיון.

קודם המשחק התעוררה סערה נוספת. לפי דיווחו של העיתונאי הפוליטי באנגליה, אמג’ד טאהא, שטען שקטאר ניסתה לשחד במיליוני דולרים שמונה שחקנים מאקוודור במטרה שיפסידו למארחת במשחק הפתיחה. על פי הדיווח של טאהא, “קטאר שיחדה שמונה שחקנים מאקוודור ב-7.4 מיליון דולר כדי להפסיד את משחק הפתיחה (1:0 במחצית השנייה). חמישה מקורות קטאריים ואקוודוריים אישרו את זה”. כך על פי לשון הכתב, דבר שלבסוף לא קרה כאמור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה