ויראלי

נטלי דדון מתפוצצת: "יריקה בפנים, הפרצוף שלך נחשף, צבועה"

אושיית הרשת זועמת על הח"כית עאידה תומא סולימאן: "שאהידים!!! רוצחים!!! מחבלים!!! את מתיימרת להיות המייצגת של ערביי ישראל?!"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
חברת הכנסת עאידה תומא סולימאן חטפה צרור של ביקורות מאושיית הרשת והדוגמנית נטלי דדון שיצאה נגדה בשל ההתנהלות שלה חרף המנעמים להן היא זוכה כחברת כנסת בכנסת ישראל, אך במקביל לדבריה היא מעדיפה 'להלל שאהידים'.
דדון כתבה בשורה שציוצים חריפים: "הצביעות הבלתי נסבלת של עאידה תומא סלימאן, מצד אחד, נהנית ממשכורת מהמפעל הציוני, כנסת ישראל, שלושה תקנים של עוזר פרלמנטרי, רכב, יועץ פוליטי ודובר, כל אלו ממדינת ישראל! מצד שני יורקת לנו בפרצוף, מהללת שאהידים!!! רוצחים!!! מחבלים!!! את מתיימרת להיות המייצגת של ערביי ישראל?!".
 
עוד כתבה הדוגמנית בזעם רב כי: "כשהמחבלים האלו יוצאים לרצוח הם לא מבחינים ביני לבין ערביה. את מטפחת את השהידים ומזניחה את ערביי ישראל! שלא לדבר על כך שמעודדת רצח אזרחים תמימים!!! הפרצוף שלך נחשף כל פעם מחדש!".

לסיום הסבירה: "טובת ישראל אינה לנגד עיניך, אם את לא נשבעת לדגל ישראל, למדינת ישראל, מייצגת את תושבי ישראל! תתפטרי! לפחות אל תהיי צבועה! תצטרפי לרשות/ לחמאס/ לג׳יהאד!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה