ויראלי

נטלי דדון תוקפת את זהבה גלאון: "צריכה טיפול"

הדוגמנית שהפכה לא מזמן להיות פעילה מאוד פוליטית ברשתות החברתיות ומייצגת את הצד הימני של המפה הפוליטית, תקפה את יושבת ראש מפלגת העבודה בסדרת ציוצים בטוויטר
מערכת ice |  1
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
נטלי דדון ממשיכה לתת את הביקורת הפוליטית שלה. ברצף ציוצים בחשבון הטוויטר שלה, דדון תקפה את יושבת ראש מפלגת מרצ, זהבה גלאון, כשתכתבה את הדברים הבאים לצד סרטון מהראיון של גלאון: "כשהחיילים שלנו יהיו יותר מרוסנים ממה שהם היום אני ואת כבר לא נהיה בחיים גברת גלאון. את תופעה הזויה שלצערי אני נתקלת בה פה ושם לאחרונה וחוקרים אותה לעומק, שהרי שנאה עצמית וחמלה בלתי נתפסת לרוצים במותך הינם דבר שראוי להיחקר וכבר נחקר בעבר. אגב, ניתן לטיפול כאשר מודעים להפרעה".
"בחיי שאני עם ראש פתוח לדעות שונות, אבל כאן יש תופעה הזויה שאני לא מצליחה לעכל, הרי היינו עדים לפיגועים קשים, ניסיונות רצח, לינץ', חבלה קשה לאזרחים! אפילו פגיעה בילדים קטנים! אז איך את מנסה להוציא את חיילנו רע? אותם חיילים (ישמור לנו אותם אלוהים) שמדווחים על אוזלת יד מול כוחות רשע, רשע טהור, חיילנו עומדים מול פעילים אשר גאים בכך שהם חלק מארגוני טרור! אותם חיילים שלנו שמרגישים שאנחנו לא מספיק תקיפים! שמקריבים את חייהם למען עם ישראל !!! מה גורם ליהודי-ישראלי להוציא דיבתנו ככה?! ראבק!".
דדון הפנתה את חצי הביקורת שלה גם אל חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן ממפלגת חד"ש, כשכתבה: "ואם בקולקטיביות עסקינן...גברת תומא מהטליבאן. שימי לב להזדהות קולקטיבית עם המחבל ולא זה לא לטובת חודש המודעות לסרטן, הם פשוט מסייעים לרצח!", כאשר הא שיתפה את הידיעה, על פיה צעירים משופעט גילחו את ראשם כאות הזדהות עם המחבל שרצח את נועה לזר ועידו ברוך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לעצור את גלאון למישפט חלבית הסוהר לצינוק
    חן 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דומה לאלה שהשמידו יהודים בגרמניה ליכאורה
    סגור