ויראלי

עדן פינס בתקרית מוזרה בניו יורק: תצוגת האופנה השתבשה

הישראלית הבינלאומית כיכבה על המסלול, אבל בדיוק כאשר התהלכה עם הבגדים ממותג BOOHOO בשיתוף קורטני קרדשיאן, החשמל במקום נפל. כשהוא חזר, הדוגמניות זכו למחיאות כפיים סוערות
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום ויקיפדיה/ שי תמיר)
לא נעים כל כך, אבל גם ממש לא נורא. עדן פינס, הדוגמנית הישראלית בעלת הקריירה הבינלאומית התהלכה אמש (שלישי) על המסלול בניו יורק והייתה חלק מתקרית מביכה בתצוגה, שהסתיימה בעיקר במחיאות כפיים סוערות.
אם נעזוב רגע את פינס, בר רפאלי ובר זומר נחתו בניו יורק כאורחות הכבוד בתצוגת האופנה של טומי הילפינגר, בעוד פינס עשתה את הדבר האמיתי כשצעדה באחת מתצוגות האופנה המסקרנות ביותר בשבוע האופנה המדובר עם הבגדים הנחשקים של המעצבים המובילים בעולם.

פינס חוותה שבועות מעניינים למדי, אחרי שבילתה עם כוכב פאריס סן ז'רמן ניימאר בבירת צרפת ובהמשך גם עם האקס דור רפאלי ברחובות ניו יורק רגע לפני התצוגה, הדוגמנית עצמה הגשימה את הסיבה שלשמה בכלל המריאה לישראל והופיעה לעיני הקהל. 
פינס לקחה חלק בתצוגה של המותג המוביל BOOHOO בשיתוף עם קורטני קרדשיאן המעורר סקרנות גדולה, היא צעדה על המסלול ודיגמנה כשלפתע התרחשה. תקרית חריגה כאשר החשמל במקום נפל. אלא שעד מהרה החשמל חזר וכולם הריעו לדוגמניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה