ויראלי

נטלי דדון חווה טרגדיה אישית: "היית אמור להתחתן, למה אלוהים?"

רס"מ אדיר קדוש ז"ל, נהרג בפיגוע בכביש 4 חודש בלבד לפני שאמור היה להתחתן עם בן זוגה. כעת, מסתבר שמי שאמורה הייתה לחתן אותם היא לא אחרת מאשר נטלי דדון, שנשברה בדמעות: "למהההה אדיר!!! יימח שמם של השטן האלו. אדיר שלנו, נרצח!"
מערכת ice |  3
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
פיגוע ירי קטלני התרחש היום (שלישי) בשעות הצהריים במחלף יבנה שבכביש 4, במסגרתו מחבל חמוש פתח באש לעבר רכבים בעת שעמד בצד הכביש הראשי ואחד העמוסים בישראל. במהלך הפיגוע הקשה, שוטר שעבר במקום ניסה לנטרל את המחבל, ואחרי קרב יריות בין השניים הוא נורה ונהרג.
בהמשך התירה משטרת ישראל לפרסום כי מדובר ברס"מ אדיר קדוש ז"ל, שהלך לעולמו חודש בלבד לפני שאמור היה להינשא לבן זוגו. כעת מסתבר שמי שאמורה הייתה לחתן את קדוש ז"ל ובן זוגו היא לא אחרת מאשר הדוגמנית נטלי דדון.
דדון העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא תיעדה עצמה בוכה, וכתבה ברקע: "רק לפני חודש ישבנו בסלון אצלי, התרגשנו, התאריך הגדול לפנינו - ה-11.11. היית אמור להתחתן, למה אלוהים? למהההה אדיר!!! יימח שמם של השטן האלו. אדיר שלנו, נרצח!".
הסטורי של נטלי דדון
כזכור, לאחר שהותר לפרסום שמו של אדיר "ז"ל, משטרת ישראל מסרה כי הוא אמור היה להינשא בחודש הבא לבן זוגו. אלא שבערוץ 14 דיווחו על נפילתו של השוטר, אך משום מה, ובניגוד להודעה שפרסמה המשטרה או לאמת עצמה כמובן, הם בחרו להתעלם מהעובדה שיש לו בן זוג והשניים עמדו להינשא זה לזה בחודש הבא, ופשוט התעלמו בצורה מוחלטת מהנושא.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה הקשר
    שירה 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר ערוץ 14 דיי נמאסתם!!!
    סגור
  • 2.
    את באמת שואלת? הזויה (ל"ת)
    חחחחח 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בן כזבית מתפרנס מרוע ושנאה
    אפי 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר לכתבה הזו ולערוץ 14??? הצטרפתם לבן כזבית? הטרגדיה של רצח הקדוש לא מספיקה לכם?
    סגור