ויראלי

נטלי דדון חוטפת: "את יותר גרועה מהחמאס בעזה"

נטלי דדון חגגה את החיסולים של איסמעיל הנייה ופואד שוכרי, אחרי שנכנסה למאפייה שם חילקה בקלאוות. אחד העוקבים ממש לא אהב את זה והשווה אותה "לחמאסניקים בעזה". הדוגמנית לא נותרה חייבת והגיבה: "אני מודה שעומק השנאה לפעמים שובר גם אותי"
מערכת ice |  5
נטלי דדון
על רקע החיסולים של ראש הלשכה המדינית איסמעיל הנייה ורמטכ"ל החיזבאללה פואד שוכר, התגובות בישראל לא איחרו לבוא ומי שחגגה את הנושא ברשתות החברתיות היא כמובן הדוגמנית וכוכבת הרשת, נטלי דדון, שהעלתה מספר פוסטים וסטורים חוגגים בנושא.
אלא שהתגובות לא איחרו לבוא, והיו עוקבים שהחליטו לתקוף את נטלי דדון על רקע הפרסומים שלה ברשתות החברתיות. באחת התגובות כתבו לדדון: "את באמת יותר גרועה מהחמאסניקים בעזה, פרחה כזאת". 
אלא שנטלי דדון ממש לא נותרה חייבת והעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא הגיבה לאותה תגובה קשה שקיבלה באינסטגרם על אחד הסרטונים שהעלתה. בסרטון המדובר נכנסה דדון לחלק ממתקים במאפיה.
דדון העלתה סטורי בו השיבה לאותה תגובה, על רקע של תמונה שלה חוגגת את החיסולים מתוך אותה מאפייה עם מגש של בקלאוות בידה, כשהיא כותבת תחילה: "לא יודעת. יכולה להתעלם, אבל האמת שאני כואבת את מה שיוצא מהעם שלי לפעמים".
עוד הוסיפה דדון: "להשוות אותי למפלצות שאנסו, טבחו, ערפו ראשי תינוקות, וכל הזוועות שצפיתי בהן במו עיניי וחולפות לפניי כרגע ואני מודה שעומק השנאה לפעמים שובר גם אותי. זאת שמטפחת עור של פיל. לא חייבים להתחבר, וגם לא לאהוב, אבל איך מטפחים שנאה כזאת לאדם? זה מפחיד אותי. כואב".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    למה נותנים במה לצומי של טיפשות (ל"ת)
    משה 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הפסיכיאטר המחוזי מחפש אותך, תתיצב דחוף לאישפוז.
    משה 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכונת רעל ביביסטית, מלא מלא. הפסיכיאטר המחוזי מחפש אותך, תתיצב דחוף לאישפוז.
    סגור
  • 3.
    פרח'ה שכמוך (ל"ת)
    דן 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הכל טוב נשמה. שהקפלניסטיות ישתו כוס מים
    המצליפה 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תת רמה זה הם. כשאנשים לא מתייחסים לגופו של ענין זה פוליטי . והטי טום הפרוגרסיבית מעבייר או.ן על דעתן.. זה בגלל שהן הפסיקו לעשות ס קס אז כל המירמור והתעסכול יוצא...
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לך נטלי , אל תתייחסי לכל "יפיי הנפש".
    כל הכבוד לך. 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חבל שלא קניתי טון של פירות, הייתי מחלקת לאנשים.
    סגור