ויראלי

קורין גדעון בהלם מדיירת האח הגדול: "אני היחידה שבשוק?"

כוכבת הרשת ומגישת קשת 12 לשעבר, קורין גדעון, שיתפה בטיקטוק את המחשבות שלה: "אני היחידה שבשוק מזה שפרידה אמרה שהיא עשתה כל כך הרבה דברים והתערבויות פלסטיות?"
מערכת ice |  2
קורין גדעון (צילום מסך עכשיו 14)
האח הגדול שמשיג רייטינג מפתיע העןמה, מביא כל פעם כישרונות חדשים אל המסך שלנו, כשהתחרות גדולה, רשת מנסה להעביר גם את הצופים של המירוץ למיליון אליה. פרידה עוזיאל היא מהדיירות הבולטות העונה, בת 25 מתל אביב, רווקה. ילידת נתיבות ועברה לתל אביב בגיל 19. אבל דווקא הניתוחים הפלסטיים הרבים שעשתה גרמה לרבים לתהות על כך.
גם כוכבת הרשת ומגישת קשת 12 לשעבר, קורין גדעון, שיתפה בטיקטוק את המחשבות שלה: "אני היחידה שבשוק מזה שפרידה אמרה שהיא עשתה כל כך הרבה דברים והתערבויות פלסטיות?".
עוד הוסיפה גדעון ואמרה לעוקבים שלה: "אמאל'ה איזה התערבויות פלסטיות היא עשתה? תקשיבו נראה לי אני תמימה ברמות, מה זה אומר? הזרקות? שפתיים די רואים, בוא הנה, אני תמימה"

פרידה עובדת כמנהלת סושיאל לעסקים, לרוב מרפאות אסתטיות, כיום מעידה על עצמה כי אינה מעוניינת להתפתח בתחום. כמו כן, התמודדה בעבר בכוכב הבא לאירוויזיון וגם בעקבות כך פורסם כי היא אינה מעוניינת להיות זמרת. ציינה כי בנוסף לתוכנית, כדי להיות זמרת צריך לעבוד וליצור באופן עצמאי. פרידה לא השקיעה בתחום ולכן גם מאז התוכנית לא נשמע ממנה. האח הגדול ידוע כתוכנית איסוף טאלנטים, לאחר התוכנית נגלה האם גם פרידה תמצא לעצמה מסלול בהיר לקריירה.
פרידה החלה את דרכה ברשתות החברתיות עם 19 אלף עוקבים באינסטגרם. במהלך השהות שלה בבית "האח הגדול", מספר העוקבים שלה עלה לכמעט 100 אלף, והיא כיום הדיירת עם הכי הרבה עוקבים בתוכנית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה (ל"ת)
    צ.ח 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קורין גדעון
    מנו 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא אושית תקשורת....???.לא העשירה,אותנו במיוחד שתישאר בבית בטוח
    סגור