ויראלי

אייל גולן מתפוצץ בעקבות ההופעה: "תופעה מזעזעת, עבר כל גבול"

על אף שנזרק עליו בקבוק מים בהופעה, הזמר כתב: "אני מתנצל על המילים שבחרתי מתוך כעס ותסכול על הבמה, לא היה להן מקום". גולן הוסיף: "התופעה הזאת חייבת להיפסק ומיד. אסור לתת יד לתופעות האלימות האלו שמסכנות אותנו האמנים, הנגנים, אנשי ההפקה ושלום הציבור". 
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום ניר אימיתי)
לאחר שבקבוק מים נזרק מהקהל על אייל גולן בהופעה באשקלון, הזמר איים על אותו "בוא למאחורי הקלעים, קוקסינל", אלא שכאשר הזמן עבר אחרי התקרית המאוד לא נעימה, הוא בחר להתנצל בפני המעריצים שלו על המקרה שהוציא אותו באור פחות חיובי, על אף שהוא זה שנזרק עליו החפץ.
הסרטון שבו גולן מקלל הפך מהר מאוד לוויראלי והצליח להסעיר את הרשת בשל המילים הגסות בהן השתמש, על כן אחרי שהוא נחשף לביקורת שהוטחה בו, הוא פרסם מסר באינסטגרם שלו לפיו: "הערב חוויתי בפעם הראשונה את התופעה המזעזעת של זריקת חפצים לבמה".

גולן הרחיב והסביר לקהל ולעוקבים ברשתות החברתיות על רגשותיו בעקבות המקרה: "בפעם הראשונה שנזרק בקבוק לבמה הבלגנו והמשכנו כרגיל, בפעם השנייה זה פגע בי בפנים ופצע אותי וכבר עבר כל גבול".
הוא כתב לסיום: "אני מתנצל על המילים שבחרתי מתוך כעס ותסכול על הבמה, לא היה להן מקום". גולן הוסיף: "התופעה הזאת חייבת להיפסק ומיד. אסור לתת יד לתופעות האלימות האלו שמסכנות אותנו האמנים, הנגנים, אנשי ההפקה ושלום הציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה