ויראלי

ג'ו ביידן יפרוש מהמירוץ לנשיאות? טבלאות ההימורים נחשפות

לאחר המכה שספג נשיא ארה"ב מקודמו בתפקיד, באחד העימותים הטלוויזיוניים הקשים שהתקיימו, מהמרי בלוקצ'יין העלו את סיכוייו של הנשיא לשעבר טראמפ לזכות בבחירות בנובמבר ל-67%. אלא שרבים מהמרים גם כי ביידן כלל לא יעמוד לבחירה בנובמבר - והשרביט יועבר למועמד דמוקרטי אחר. אילו אפשרויות נמצאות על הפרק?
מערכת ice | 
טראמפ, ביידן (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ, ג'ו ביידן, pixabay, freepik)
בעקבות העימות בין המתמודדים לנשיאות ארצות הברית, הנשיא המכהן ג'ו ביידן וקודמו בתפקיד דונלד טראמפ, שבו ביידן ספג מהלומה קשה מיריבו - אתרי הימורים רבים בעולם גועשים. מהמרי בלוקצ'יין העלו את סיכוייו של הנשיא לשעבר טראמפ לזכות בבחירות בנובמבר ל-67%.
חוזה המבקש מהמהמרים להכריז על תוצאות בחירות 2024 עומד כעת על קרוב ל-188 מיליון דולר, עם כ-23 מיליון דולר על טראמפ ו-21 מיליון דולר על ביידן. באשר לאפשרות לפיה ביידן יפרוש מהתמודדות, לפי פולימרקט, קיים סיכוי של פחות מ-70% שבייידן יהיה המועמד של הדמוקרטים.
סקר CNN מגלה ש-67% מהצופים אומרים שטראמפ ניצח בעימות, 33% טוענים כי דווקא ביידן הוא זה שניצח.
אם כך, בתרחיש בו ביידן יפרוש מהמירוץ לנשיאות, מי יתמודד במקומו מול טראמפ בנובמבר? על פי הערכות המהמרים, יש שתי אפשרויות מפתיעות: מושל קליפורניה גאווין ניוסום רושם נתון של 17% ורעיית הנשיא לשעבר מישל אובמה מפתיעה עם 7%. הסנטימנט הגובר מאז העימות בפלטפורמות הימורים מעריך כי הנשיא ביידן לא יהיה המועמד הדמוקרטי או יעזוב את המירוץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה