השוק

טראמפ מבטיח לקצץ מסים בארה"ב: זו התוכנית הכלכלית של הנשיא לשעבר

במהלך פגישתו ביום חמישי עם ראשי המגזר העסקי בוושינגטון, אמר הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני שהוא שואף להוריד את שיעור מס החברות לשיעור של 20%. אחת הסיבות: "כי זה מספר עגול". בנוסף, הבטיח להעלות את מספר מקומות העבודה באמצעות יצירת תחרותיות במשק, ולפעול להגברת ייצור הנפט
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ אמר השבוע לכמה מראשי המגזר העסקי החזקים ביותר באמריקה כי הוא מתכנן להפחית את מיסי החברות, כך דווח היום (שבת) ברשת CNN. במהלך פגישתו ביום חמישי עם מנכ"לים בוושינגטון, אמר טראמפ למנהלים שהוא רוצה להוריד את שיעור מס החברות מ-21% כיום לשיעור של 20% אמרו המקורות.
טראמפ נפגש באופן פרטי עם כ-100 מנהיגי תאגידים, כולל מנכ"ל ג'יי פי מורגן ג'יימי דימון, מנכ"ל אפל, טים קוק ומנכ"ל וולמארט, דאג מקמילון, לפי אחד האנשים שמכירים את הנושא. טראמפ אמר בעבר שאחת מאתגרי הליבה שלו בקדנציה השנייה תהיה הארכת חוק קיצוצי המס והעבודה לשנת 2017, אחד מהישגי החתימה שלו בתפקיד.
 
קיצוצי המסים הללו, תחת ביקורת רבה על ידי הדמוקרטים, אמורים לפוג בסוף 2025 והארכתם עשויה לעלות למשלם המיסים האמריקני 4.6 טריליון דולר, לפי משרד התקציבים של הקונגרס. קיצוץ עמוק עוד יותר בתעריף החברות יכול להוסיף לעלות. טראמפ אמר שהוא רוצה להוריד את השיעור ל-20%, כי זה "מספר עגול".
לדברי הנשיא לשעבר, הוא יעלה את מספר מקומות העבודה על ידי הפיכת ארצות הברית לתחרותית יותר. טראמפ אמר שהוא רוצה להפוך את כל הפחתות המס שנחקקו ב-2017 קבועות וגם דן עם המנכ"לים על האינפלציה והאנרגיה - כולל הצורך בייצור נפט. הערותיו של טראמפ על הפחתת מסים דווחו בעבר על ידי הניו יורק טיימס וכלי תקשורת אחרים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה