ויראלי

מני אסייג תחת מתקפה: "לא מחובר למציאות, בינוני, עצוב"

התסריטאי פרסם פוסט ובו תקף את העיתונאי עקיבא נוביק, כשהוא מתאר כיצד ויתר על קריירת כדורסל לטובת שירות בצה"ל. אלא שאז לוינסון, בסדרה של ציוצים שלוותה בצילום קטעי עיתונות, טען כי לאסייג היו "ביצועים בינוניים" בספורט. המגיש כתב בעוקצנות: "אחרי תחקיר קצר, יכולותיו בכדורסל היו כמו יכולות הקומדיה שלו"
מערכת ice |  1
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
עיתונאי הארץ ומגיש "אופירה ולוינסון" בקשת 12 חיים לוינסון תקף הערב (שבת) את פעיל הימין, התסריטאי מני אסייג, הידוע בתמיכתו בראש הממשלה בנימין נתניהו. בציוץ שפרסם בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) האישי שלו, שזכה למעורבות רבה, התייחס לדבריו של אסייג בעקבות פרסומו נגד מגיש "חדשות הלילה" בכאן 11 עקיבא נוביק.
"ידידי מני אסייג", פתח בעוקצנות לוינסון את דבריו, "אוהב לפמפם איזה נרטיב שהוא היה כדורסלן עם קריירה מבטיחה, שאיבד את הכל בגלל שירות משמעותי בצה"ל. האם אכן כך?". על שאלתו הרטורית ענה לוינסון: "אחרי תחקיר קצר, חוששני שהיהודי לא מחובר למציאות, ויכולותיו בכדורסל היו כמו יכולות הקומדיה שלו". 
 
היה נדמה שאת פרסומו כמעט יסכם לוינסון במילים: "בדמיונו - ג'רי סיינפלד. בפועל - מצחיק רק את ינון מגל". אלא שאז, החל בסדרת ציוצים עוקבים, להתייחס לסיפורו של אסייג, לפיו ויתר על קריירת כדורסל לטובת שירות בצה"ל. "חוששני שמדי פעם הוא לא מקפיד על אמירת אמת. כל פעם יש לו גירסה קורבנית אחרת, לפי המצב. למשל, פה טוען אסייג שהוא זה, שויתר מרצונו, על קריית הכדורסל לטובת צה"ל".
 
"הבעיה העיקרית של מני, שהוא עדיין חושב שהוא היה מיקי ברקוביץ הבא. חיפשתי וחיפשתי באינטרנט. האם פספסנו כוכב כדורסל ענק? קראתי כל ידיעה על הפועל חיפה כדורסל מאותה תקופה. זה לא העידן של היום, ולא היה הרבה על הנוער, אבל היה קצת פה ושם. שם אחד לא הוזכר כלל אף פעם: מני אסייג", המשיך לוינסון.
ציוצו האחרון בסוגייה נחתם כך: "כבר הבנתם את הנקודה. שחקן כדורסל בעיני עצמו, שהפך לקומיקאי של פאנצים דלוחים, מתקשה בשנות החמישים לחייו לשחרר מפנטזיה שלא באמת הייתה קיימת על איזה קריירת כדורסל שלא הצליחה. עצוב". אסייג טרם הגיב לדברים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלה - לוינסון שהשתמט על קבן יכול בכלל להטיף למישהו?
    ניר 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האפס הזה שבכלל לא שירת ושיקר לקבן כדי להשתחרר (על פי עדותו שלו) לא ראוי לדבר איתנו על דברים שקשורים לגיוס. עוד שמאלן קלאסי שלא תרם כלום ומתגולל על הטובים ממנו.
    סגור