ויראלי

השחקנית האהובה בווידוי מצמרר: "לא נהנית לחיות, מרגיש שזה הסוף"

אחת מהשחקניות הגדולות בעולם, כריסטינה אפלגייט, חשפה לפני כשלוש שנים כי היא סובלת מטרשת נפוצה. כעת, היא חושפת את הדיכאון הקשה ממנו היא סובלת מאז: "זה דיכאון אמיתי. קצת מפחיד אותי כי זה מרגיש ממש קטסטרופלי. אני לכודה בחשיכה"
מערכת ice | 
כריסטינה אפלגייט בטקס האמי (צילום יוטיוב/ Television Academy)
אחת מהשחקניות הגדולות בעולם, כריסטינה אפלגייט, מי שזכתה בפרס האמי בעברה, חשפה לפני כשלוש שנים כי היא סובלת מטרשת נפוצה. כעת, אפלגייט חושפת כי בעקבות כך היא נכנסה לדיכאון קשה.
השחקנית האהובה דיברה בפודקאסט שלה "MeSsy", אותו היא מגישה יחד עם השחקנית ג'יימי לין סיגלר, שסובלת גם היא מטרשת נפוצה, שם סיפרה את שעובר עלייה עם וידוי קורע לב: "זה דיכאון אמיתי. קצת מפחיד אותי כי זה מרגיש ממש קטסטרופלי. זה מרגיש ממש שזה הסוף. זה משהו שאני לא חושבת שהרגשתי שנים".
עוד הוסיפה וסיפרה הכוכבת ההוליוודית על התחושות שלה: "אני לכודה בחשיכה הזו כרגע שאני אפילו לא יודעת כמה זמן לא הרגשתי, כנראה 20 ומשהו שנים. זאת האמת. אני לא נהנית לחיות. אני לא נהנית יותר מדברים".  
סיגלר הגיבה לאפלגייט כשאמרה: "כל כך קשה לחיות בגוף נכה. אני לא אקח את זה ממך ואני ממש איתך, אבל  מה שעושה את זה קשה יותר זה כשאת משווה את זה לאיך שזה היה. את צריכה לקבל ולהבין שזה איך שזה הולך להיות, אולי לנצח".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה