ויראלי

אימה בהופעה בת"א: פעלולנית נתקעה הפוכה באוויר בגלל תקלה | צפו

רגעי אימה של ממש התרחשו במהלך הופעה בקרקס "סירקו סירקו" שבספורטק בתל אביב, זאת לאחר שפעלולנית נתקעה הפוכה באוויר למשך מספר דקות, כשהיא קשורה לחוט בלבד, בעקבות תקלה טכנית. צפו ברגעים המלחיצים
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום freepik)
רגעי אימה של ממש התרחשו אמש (שבת) במהלך הופעה בקרקס "סירקו סירקו" שבספורטק בתל אביב, זאת לאחר שפעלולנית נתקעה הפוכה באוויר למשך מספר דקות, כשהיא קשורה לחוט בלבד, בעקבות תקלה טכנית, עד שחולצה במזל וללא פגע.
על פי דיווח של כתב YNET רן בוקר, הקהל, שהיה המום מהסיטואציה, החליט להגיב במחיאות כפיים סוערות למשך מספר דקות וההופעה נעצרה, כאשר אנשי ההפקה הצליחו בסופו של דבר להוריד באמצעות חבלים את אותה פעלולנית מהאוויר. חשוב לציין כי הפעלולנית הייתה מקצועית לחלוטין, שידרה רוגע ואף המשיכה לעשות תרגילים מסוימים באוויר גם כשהיא נמצאת בסיטואציה מלחיצה.
 
למעשה, הקרקס המדובר הגיע רק לפני שבועיים לישראל, והוא צפוי להמשיך להפעיל את הופעותיו בישראל גם בשבועיים הקרובים, על אף המקרה החריג שאירע בהופעה בתל אביב אמש. בקרקס ישנם אנשי צוות ואקרובטים בינלאומיים רבים. 
מקרקס "סירקו סירקו" נמסר בתגובה לרן בוקר על האירוע המלחיץ בהופעה אמש כי "במהלך תרגיל אווירי היתה תקלה טכנית במנוע ההרמה. האקרובטית חולצה במהרה ובשלום על ידי צוות העובדים המיומן והמשיכה במופע ללא פגע. תודה על הדאגה. נשמח לראותכם במופעים הבאים". צפו ברגעים המלחיצים:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה