תרבות ופנאי

הזמר האהוב קפץ מהבמה ושבר את הרגל: צפו באירוע הביזארי

קים קאדי, הראפר האהוב, קפץ מהבמה במהלך ההופעה שלו בפסטיבל קואצ'ולה, נפל לא טוב על הרגל ושבר אותה בצורה קשה. בעקבות כך, סיבוב ההופעות שתוכנן לעוד כחודשיים בוטל: "אין מצב שאספיק להחלים בזמן ולתת מאה אחוז מעצמי. הפציעה חמורה הרבה יותר משחשבתי". צפו בתיעוד ההזוי
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
קים קאדי, הראפר האהוב, עלה השבוע להופעה שגרתית בפסטיבל קואצ'לה. במהלך ההופעה, החליט הזמר לקפוץ אל תוך הקהל, כמקובל בהופעות רבות, אלא שכאן, קרתה תקלה של ממש, וקאדי נחת לא נכון על הרגל ופשוט שבר אותה, כל זאת לעיניי המעריצים ההמומים בקהל.
כעת, הצרות של קאדי באות בצרורות, והוא נאלץ לבטל את סבב ההופעות שלו שתוכנן ברחבי העולם ואמור היה לצאת לדרך בעוד כחודשיים. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלו, סיפר קאדי למעריצים על מצבו הרפואי: "שברתי את עצם העקב שלי. אני בדרך לניתוח עכשיו וההחלמה תהיה ארוכה".
 
בהמשך, חשף קאדי בפני המעריצים שלו כי הוא נאלץ לבטל את סבב ההופעות המתוכנן בעקבות הפציעה הקשה והביזארית שחווה: "אנחנו חייבים לבטל את סיבוב ההופעות כדי שאני אוכל להתרכז בהחלמה. אין מצב שאספיק להחלים בזמן ולתת מאה אחוז מעצמי. הפציעה חמורה הרבה יותר משחשבתי".
ומה לגבי המעריצים שכבר קנו כרטיסים לסבב ההופעות של הראפר? ובכן, קאדי פנה אליהם וסיפר כי כולם יקבלו החזר כספי מלא בקרוב: "כל מי שקנה כרטיסים יקבל החזר מלא, תקבלו מייל בקרוב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה